beantwoord

reageren op privébericht

• 25 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 465 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Marjan; ik kreeg een privébericht van je maar kan niet reageren helaas. Doe ik iets verkeerds?
icon

Beste antwoord door Hertog 25 augustus 2014, 11:03

Marjan; ik kreeg een privébericht van je maar kan niet reageren helaas. Doe ik iets verkeerds?
Reageren op een privé bericht doe je door op de naam van (in dit geval) Marjan te klikken (links, boven haar afbeelding)
Je krijgt dan het profiel van Marjan te zien met daarin een blauwe knop "stuur bericht".
Als je die aanklikt krijg je een venstertje waarin je jouw verhaal kwijt kunt.
Rechtsonder dat venster staat een blauwe knop waarmee je het bericht kunt verzenden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reageren op een privé bericht doe je door op de naam van (in dit geval) Marjan te klikken (links, boven haar afbeelding)
Je krijgt dan het profiel van Marjan te zien met daarin een blauwe knop "stuur bericht".
Als je die aanklikt krijg je een venstertje waarin je jouw verhaal kwijt kunt.
Rechtsonder dat venster staat een blauwe knop waarmee je het bericht kunt verzenden.
Badge
Misschien heb je je account voor dit forum nog niet geactiveerd? Na het aanmaken van een account krijg je een mail met daarin een activeringslink.
Misschien heb je je account voor dit forum nog niet geactiveerd? Na het aanmaken van een account krijg je een mail met daarin een activeringslink.

Als je je account nog niet hebt geactiveerd kun je volgens mij ook geen berichten plaatsen.
In dat geval kun je alleen maar meelezen en niet reageren.
Badge
Dat zou je denken, maar op basis van eerdere berichten lijkt het er toch op dat je wel 'gewone' berichten kunt plaatsen, maar geen privéberichten kunt versturen...
beste Sien, je account was nog niet geactiveerd. Ik heb dit aangepast. Kun je Marjan nu een privébericht sturen?

Reageer