beantwoord

Registreer je reis (reis veilig) registreren lukt niet meer

  • 25 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Sinds twee lukt het mij niet meer mijn vaak gemaakte treinreis Maarheeze - Oisterwijk (of vv) te registreren.
In het verleden was dit geen probleem (ook aan de pilot deelgenomen)
Kan wel aankomst, vertrek en reistijd ingeven en krijg ook treinreizen te zijn op het gewenste tijdstip maar kiezen lukt niet.
Wat is hier de oorzaak van?

Reeds kontakt gehad met klantenservice, waarvan de eerste medewerker nog nooit van registreer je reis gehoord en de tweede kon mij ook niet helpen.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 september 2020, 20:47

Toon K heeft mij via een privébericht laten weten dat een collega van mij met zijn probleem bezig is. Toon K zal ons hier op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Bekijk origineel

2 reacties

Dat is vreemd. Zou je mij een privébericht willen sturen? Ik hoop dat ik het dan kan achterhalen.

Toon K heeft mij via een privébericht laten weten dat een collega van mij met zijn probleem bezig is. Toon K zal ons hier op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Reageer