Reisadvies i.v.m. werkzaamheden Vlissingen - Kruiningen-Yerseke

• 17 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

Reputatie 2
Hallo tussen 18 en 26 oktober zijn er werkzaamheden aan het spoor en er rijden geen treinen tussen vlissingen - kruiningen yerske maar er rijden bussen dus welke bus moet ik in alle vroegte nemen om in goes te komen iemand een ideee?

4 reacties

Als je niet vermeldt wanneer en hoe laat je in Goes wilt aankomen en waar je vandaan vertrekt, kan niemand daar een antwoord op geven. De NS-bussen zijn verwerkt in de NS-reisplanner. Daar kun je dus vinden hoe laat de bus zou moeten gaan en hoe laat die volgens planning aankomt.
Reputatie 2
Als je niet vermeldt wanneer en hoe laat je in Goes wilt aankomen en waar je vandaan vertrekt, kan niemand daar een antwoord op geven. De NS-bussen zijn verwerkt in de NS-reisplanner. Daar kun je dus vinden hoe laat de bus zou moeten gaan en hoe laat die volgens planning aankomt.

dinsdag rond 6:30 de bus nemen en vanaf station vlissingen
Er gaat een stopbus om 3 minuten over het hele en 3 minuten over het halve uur uit Vlissingen. (Volgens de reisplanner is het een snelbus maar volgens de pagina met werkzaamheden is het een stopbus en stoppen de snelbussen niet in Goes! Eenduidig communiceren blijft een uitdaging voor NS.) Aankomst in Goes is 40 minuten later.

In de bus is het treinkaartje geldig, maar als dat een OV-chipkaart is, moet daar wel mee in en uitgecheckt worden bij de gewone paaltjes op het station of bij een mobiele paal die soms wordt geplaatst. (Het is dus niet mogelijk om zoals bij een streekbus in de bus in en uit te checken.)
Je kunt inderdaad gebruikmaken van een vervangende bus met twee tussenstops op station Vlissingen Sourburg en Middelburg. Ik ga de fout in de reisplanner doorgeven. Dank voor je oplettendheid, Pe_pe.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer