beantwoord

Reishistorie met terugwerkende kracht inzien?

• 3 april 2014
  • 3 reacties
  • 2175 Bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb een reisoverzicht nodig van januari tot maart om deze reiskosten te declareren bij mijn werkgever.
Ik heb pas onlangs een 'mijn ov-chipkaart'-account aangemaakt en kan daar mijn reisgeschiedenis van januari dus niet terugzien, je kan pas data inzien van nadat die account is aangemaakt.
Aan de balie in Eindhoven konden ze slechts de laatste 10 handelingen bekijken.
Kan ik deze reisgeschiedenis wel toegemaild krijgen?

Mvg.
icon

Beste antwoord door Inge NS 3 april 2014, 17:40

Welkom op het forum McJoep!

Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Het klopt dat je in een Mijn OV-chipkaart-account de reishistorie pas kunt inzien vanaf de datum van registratie. Het is echter wel mogelijk om je reishistorie met terugwerkende kracht in te zijn via een persoonlijk Mijn NS-account. Als je na het registreren je OV-chipkaart koppelt aan je account, kun je alle NS reistransacties t/m 18 maanden in het verleden inzien.

Succes met de registratie!
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het forum McJoep!

Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Het klopt dat je in een Mijn OV-chipkaart-account de reishistorie pas kunt inzien vanaf de datum van registratie. Het is echter wel mogelijk om je reishistorie met terugwerkende kracht in te zijn via een persoonlijk Mijn NS-account. Als je na het registreren je OV-chipkaart koppelt aan je account, kun je alle NS reistransacties t/m 18 maanden in het verleden inzien.

Succes met de registratie!
Super, is helemaal gelukt.
Overigens, wat heb je een hoop accounts nodig om op de ns-sites te navigeren zeg.
Eén voor het serviceforum, één voor mijn NS, één voor mijn OV..

Hoe dan ook, bedankt voor de reactie.
Ah, goed om te lezen dat gelukt is. Voor Mijn NS en het forum heb je inderdaad twee aparte accounts nodig vanwege privacyredenen. Mijn OV-chipkaart is weer van een andere instantie; de klantenservice van OV-chipkaart. Het kost je even wat tijd, maar je kunt nu al je gegevens zelf beheren en inzien. 🙂

Fijn weekend nog!

Reageer