beantwoord

Reisinformatie - Status ingediende aanvraag

• 3 juni 2014
  • 3 reacties
  • 367 Bekeken

Beste,

Graag zou ik de status weten van een aanvraag mbt reisinformatie (in het verleden op 5 april). Wij hebben hierover circa 4 weken geleden een brief gestuurd en tot op heden nog geen reactie hierop gekregen.
Ik heb geprobeerd via EVA in contact met jullie te komen, maar dit blijft vastlopen aangezien ons belgische telefoonnummer niet herkend wordt. Daarnaast kunnen wij ook zelf niet bellen omdat ons telefoonnummer niet herkend wordt.
Kan wellicht iemand ons terugbellen op + 32 (0)36441900 ?

De aanvraag betrof reisinformatie op 5 april 2014.
Voor onze verzekering wilden wij aantonen dat er die ochtend vertragingen waren op het traject Antwerpen Centraal - Schiphol.

Alvast hartelijk dank.

Mvg,
Renee Huisman
namens J. Floros
Pacific Blue Trading Company
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 juni 2014, 10:27

Vanuit het buitenland is NS Klantenservice telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31 30 75 15 250.

Beantwoording van brieven duurt 4 - 6 weken.

De informatie op de door Mike genoemde website is weliswaar gebaseerd op door o.a. NS verstrekte gegevens. Het is echter geen officiele website van NS. In hoeverre de informatie op die site bruikbaar is en geaccepteerd wordt door uw verzekering is daarom nog maar de vraag.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Renee,
Op deze website kun je zoeken naar verstoringen die in het verleden zijn voorgevallen op zowel het spoor alsmede het busvervoer.

Je kunt zoeken op het gerezen traject, tijd en datum en eventueel de aard van de verstoring.

http://www.rijdendetreinen.nl/storingen

Ik hoop dat je er zo uit komt.
Vanuit het buitenland is NS Klantenservice telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31 30 75 15 250.
Beantwoording van brieven duurt 4 - 6 weken.

De informatie op de door Mike genoemde website is weliswaar gebaseerd op door o.a. NS verstrekte gegevens. Het is echter geen officiele website van NS. In hoeverre de informatie op die site bruikbaar is en geaccepteerd wordt door uw verzekering is daarom nog maar de vraag.
Dag Renee, de antwoorden van de overige forumgebruikers zijn inderdaad juist. Je kan de klantenservice vanuit het buitenland bellen op het door Hans verstrekte nummer. Een reactie op de brief kan tot maximaal zes weken duren, het kan dus klopen dat je hier nog geen reactie op hebt gehad. Ik zou je willen vragen nog maximaal twee weken geduld te hebben. Groet Ramon

Reageer