beantwoord

Retour Eindhoven-Amsterdam Centraal

• 9 januari 2015
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Goedenavond,
Mijn spaanse vriendin wil morgen met de trein Retour van Eindhoven naar Amsterdam Centraal reizen.
Dit is de eerste keer dat ze in Nederland met de trein gaat en ik kan niet mee om te helpen.
Nou staat er op internet dat er morgen Werkzaamheden zijn op dit traject. Maar kom er niet goed achter of ze nou moet overstappen of iets speciaals moet doen? meeste werkzaamheden zijn namelijk richting Schiphol wat ik begrijp.
Kunnen jullie mij hier meer en duidelijkere info over geven?
Groeten, Iso
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 januari 2015, 20:38

Door werkzaamheden rijden er minder treinen tussen Eindhoven en Amsterdam Centraal: in plaats van elk kwartier kan zij nu elk halfuur een trein nemen. Zij kan haar reis plannen in de reisplanner op www.ns.nl: die toont alleen de treinen die wel rijden.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Door werkzaamheden rijden er minder treinen tussen Eindhoven en Amsterdam Centraal: in plaats van elk kwartier kan zij nu elk halfuur een trein nemen. Zij kan haar reis plannen in de reisplanner op www.ns.nl: die toont alleen de treinen die wel rijden.
Door werkzaamheden rijden er minder treinen tussen Eindhoven en Amsterdam Centraal: in plaats van elk kwartier kan zij nu elk halfuur een trein nemen. Zij kan haar reis plannen in de reisplanner op www.ns.nl: die toont alleen de treinen die wel rijden. Ok Super, Dank U

Reageer