beantwoord

RSS feed

• 19 februari 2014
  • 8 reacties
  • 623 Bekeken

Beschikt dit forum over de mogelijkheid om je te abonneren op een RSS feed ?
Zeker voor onderweg werkt een RSS reader vele malen handiger en efficienter dan het inloggen op allerlei forums.
icon

Beste antwoord door Brian NS 21 februari 2014, 12:00

Hallo Corkarel,

Dat is zeker mogelijk. Dat kan je doen via deze link: forum.ns.nl/feed/topics

Met vriendelijke groet,

Brian
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge
Ik stem ook voor dit idee. Ik ben hem nog niet tegengekomen.
Graag een RSS-feed per topic als het mogelijk is.
Hallo Corkarel,

Dat is zeker mogelijk. Dat kan je doen via deze link: forum.ns.nl/feed/topics

Met vriendelijke groet,

Brian
Reputatie 6
Badge
Dankjewel voor de reactie...
Dat is ook erg handig, maar de meeste mensen willen graag specifiek een topic/onderwerp in de gaten houden. Dan zou een RSS-functie per topic ook wel een handig idee zijn.
Sowieso krijg je op je eigen topics een email, dat is wel niet hetzelfde, maar wel zeer handig.

Daarnaast ook bedankt voor de RSS-tip, ik heb deze gelijk toegevoegd en de feeds vlogen als intercity's om mijn oren 😃
Nog steeds hebben ze het niet voor elkaar om meer dan een regel op de rss feed samen te stellen het blijven prutsers
Reputatie 6
Badge
Prutsers wil ik ze niet beschouwen. Dit forum is overigens niet door de NS gebouwd, maar door Insided (een bedrijf wat toepassingen maakt m.b.t. tot social media en webcare-solutions). Misschien hebben ze wel andere prioriteiten?

Maar goed, de NS is ons aanspreekpunt, die die mag ons wel vertellen wat er met deze 'feature'-aanvraag gaat gebeuren. Ik zie dit erg graag geïmplementeerd worden in het forum.
Ik zal het hier nog eens aangeven.
Dag allemaal, inmiddels is duidelijk dat een RSS-feed op "topic-niveau" voorlopig niet beschikbaar komt. Als alternatief hiervoor kun je het beste je favorieten gebruiken, waarmee je topics kan volgen. Daarin komen alle topics met nieuwe reacties bovenaan. Deze zijn toegankelijk vanaf de profielpagina en bieden eigenlijk precies de informatie je via een RSS ook zou krijgen. Mogelijk kan dit dienen als alternatief. In elk geval bedankt voor het doorgeven van jullie wensen, jammer dat we er nu niet aan kunnen voldoen!

Reageer