Salaris conducteur | NS Community
beantwoord

Salaris conducteur

  • 17 March 2023
  • 3 reacties
  • 388 Bekeken

Heb net gereageerd op een vacature van conducteur. En direct al een reactie ontvangen dat ik binnenkort gebeld ga worden voor een intakegesprek! Ik vraag me nu af wat het startsalaris is waar ik rekening mee kan houden. Dit is mij nog niet helemaal duidelijk. Bij de vacatures staat dat dat het startsalaris maximaal € 2.719,80 bruto per maand is o.b.v. 36 uur. Maar klopt dit? Kan iemand hier duidelijkheid over geven?

icon

Beste antwoord door Loes 17 March 2023, 21:02

Bekijk origineel

3 reacties

Het salaris is geregeld via de CAO, je hebt een basissalaris en daarbij komen nog toeslagen. Durf niet te zeggen hoe dat exact zit, maar ik zit niet echt in die materie helaas.

 

Even zelf de CAO opzoeken die online wel te vinden is en neem in ieder geval mee dat de toeslagen het loon interessant maken en niet het basisloon.  Verder zou ik in eerste instantie niet teveel op het salaris zitten als je gebeld wordt want dat is zeker een afwijzing voor de recruiters, bewaar dat voor het einde van het gesprek of wacht eerst de verdere procedure af voordat je je besluit neemt wel of niet in dienst te gaan. Je kunt altijd nog besluiten om niet in dienst te gaan bij de NS.

 

Goedenavond RichardO en welkom bij de NS Community.

Als dat wordt aangeven op de vacaturewebsite dan zou ik ervan uit gaan dat dat gewoon klopt. De NS Community zal je daar niet veel meer over kunnen aangeven, dit is een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen.

We hebben een paar gebruikers die ook actief rijdend personeel zijn, waaronder conducteur @Loes, maar ik betwijfel of ze veel meer kunnen of willen aangeven dan wat er op de website staat. Je kunt altijd contact op nemen met een recruiter, alle contactinformatie daarvoor is vindbaar via deze pagina.

Reageer