beantwoord

Scriptie onderzoek

• 25 mei 2021
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Beste NS community,

Voor mijn masterscriptie onderzoek ik hoe de coronapandemie een effect heeft (gehad) op de mobiliteit in Groningen. Aangezien de NS natuurlijk een grote speler is op het gebied van mobiliteit en jullie met name met  de OV-fiets ook een belangrijke schakel hebben met betrekking tot fietsmobiliteit, vroeg ik me af of ik via deze weg in contact kan komen met iemand binnen de NS die ik hierover (digitaal) kan interviewen, dit zal circa 30 minuten duren. 

Bent u een medewerker van NS of kent u iemand die mij hierbij zou kunnen helpen, dan hoor ik dat erg graag!

icon

Beste antwoord door Erryt NS 25 mei 2021, 18:10

Hallo Vraag_interview en welkom bij de NS Community,

Ik kan je helaas niet in contact brengen met iemand binnen onze organisatie om dergelijke informatie te delen. Via onze website kan je wel veel achterhalen qua cijfers. Exacte impact cijfers staan hier helaas niet in. Ik hoop dat je je scriptie via een andere weg succesvol kan afronden.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Vraag_interview en welkom bij de NS Community,

Ik kan je helaas niet in contact brengen met iemand binnen onze organisatie om dergelijke informatie te delen. Via onze website kan je wel veel achterhalen qua cijfers. Exacte impact cijfers staan hier helaas niet in. Ik hoop dat je je scriptie via een andere weg succesvol kan afronden.

Reputatie 7
Badge +3

NS is in Groningen slechts een hele kleine speler, de enige NS-lijn in de provincie is het kleine stukje van Groningen Stad tot aan de grens met Drenthe. Het lijkt me daarom logischer op onderzoek uit te gaan bij Arriva en bij Qbuzz aangezien die bijna het hele OV in de provincie runnen.

Reageer