beantwoord

Service door servicemedewerkers

• 16 april 2014
  • 2 reacties
  • 256 Bekeken

Mijn vraag: waar kan mijn vraag over tekortschietende service door servicemedewerkers plaatsen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 april 2014, 11:37

U had ter plaatse naar de Team Manager kunnen vragen en bij hem/haar meteen uw vraag c.q. klacht kunnen deponeren.
Nu u dat kennelijk niet heeft gedaan, lijkt mij de enige mogelijkheid dat u contact opneemt met de Klantenservice

Zoals u op die pagina ziet kan dat zowel schriftelijk als telefonisch, maar ook per e-mail via EVA.
Zodra EVA met een vraag komt geeft u als antwoord email of e-mail.
EVA stelt dan een aantal vragen (naam, e-mailadres, e.d.) waarna u uw bericht kunt schrijven.
Maar zoals u weet: Een beller is sneller.
Bekijk origineel

2 reacties

U had ter plaatse naar de Team Manager kunnen vragen en bij hem/haar meteen uw vraag c.q. klacht kunnen deponeren.
Nu u dat kennelijk niet heeft gedaan, lijkt mij de enige mogelijkheid dat u contact opneemt met de Klantenservice

Zoals u op die pagina ziet kan dat zowel schriftelijk als telefonisch, maar ook per e-mail via EVA.
Zodra EVA met een vraag komt geeft u als antwoord email of e-mail.
EVA stelt dan een aantal vragen (naam, e-mailadres, e.d.) waarna u uw bericht kunt schrijven.
Maar zoals u weet: Een beller is sneller.
Hallo Ilonabe,

Ik heb je vraag verplaatst naar het "Off topic forum'. Spijtig te lezen dat de servicemedewerker jou niet voldoende service heeft kunnen beiden. Je kan hierover altijd even contact opnemen met de klantenservice.

Vriendelijke groet,
Marjan

Reageer