Beste antwoord door Anonymous
U had ter plaatse naar de Team Manager kunnen vragen en bij hem/haar meteen uw vraag c.q. klacht kunnen deponeren.
Nu u dat kennelijk niet heeft gedaan, lijkt mij de enige mogelijkheid dat u contact opneemt met de Klantenservice
Zoals u op die pagina ziet kan dat zowel schriftelijk als telefonisch, maar ook per e-mail via EVA.
Zodra EVA met een vraag komt geeft u als antwoord email of e-mail.
EVA stelt dan een aantal vragen (naam, e-mailadres, e.d.) waarna u uw bericht kunt schrijven.
Maar zoals u weet: Een beller is sneller.
Bekijk origineel
Nu u dat kennelijk niet heeft gedaan, lijkt mij de enige mogelijkheid dat u contact opneemt met de Klantenservice
Zoals u op die pagina ziet kan dat zowel schriftelijk als telefonisch, maar ook per e-mail via EVA.
Zodra EVA met een vraag komt geeft u als antwoord email of e-mail.
EVA stelt dan een aantal vragen (naam, e-mailadres, e.d.) waarna u uw bericht kunt schrijven.
Maar zoals u weet: Een beller is sneller.