Service en Veiligheid

• 13 september 2017
  • 15 reacties
  • 436 Bekeken

Ik zou graag in contact willen komen met NS service en veiligheid. Wij hebben een product ontwikkeld welk snij-krab en -bijtwerend is.
Mvg,
Barry Roodnat
BodyShield

15 reacties

http://www.nsprocurement.nl/contact/ 😉
Reputatie 7
Badge
Wat is dit nou weer voor iets aparts?..... en vertel eens wat over jouw product BodyShield.
Hallo BodyShield en welkom op oNS forum,

Ik ben ook wel erg nieuwsgierig over dit product. Kan je ons iets meer vertellen?
http://www.nsprocurement.nl/contact/ ;-)
Bedankt
Reputatie 7
We hebben net wel een zwik nieuwe streek werende vesten besteld geloof ik, dus weet niet hoe ver je komt 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Steekwerende vesten? Gezellig en gewetensvol zijn onze parasitaire reisgenoten toch.
Reputatie 7
Jaja, iedere V&S'er heeft een steek werend vest, en krijgt binnenkort dus een nieuwe.

Verder nog veiligheidsschoenen en steek werende handschoenen.
NS service en veiligheid:?

Veiligheid & Service (V&S) van de NS.
Ik ben erg benieuwd wat voor product. Hoeft niet perse een vest te zijn.

Succes met uw nieuwe product BodyShield.
Badge +3
Je kunt ze ook bereiken via Twitter.
Dat is een Twitter-account van een groepje VenS-medewerkers. Voor dit soort zaken zal je echt bij inkoop moeten zijn. De juiste weg daarvoor is via de service desk van procurement. Die kunnen je verwijzen naar de juiste persoon. Verwacht niet volgende week een order van 10.000 stuks, maar je bent in ieder geval waar je zijn moet dan.

@Slidestops Dag, ik had ook een vraagje over. Wat heeft precies een v&s medewerkers bij zich als je in dienst bent? (Aan de koppels etc.)

Reputatie 7

Wat ik tijdens een dienst bij heb:

Steekwerende vest, koppel, 2 portofoons, controleapparaat, bodycam, steekwerende handschoenen, handboeien, bonnenboekje, geel vestje, zaklamp, sleutels, telefoon, pennen, notitieboekje, ehbo handschoenen, handgel, ehbo spulletjes (niet veel), pasjes, portomonee

Wat ik tijdens een dienst bij heb:

Steekwerende vest, koppel, 2 portofoons, controleapparaat, bodycam, steekwerende handschoenen, handboeien, bonnenboekje, geel vestje, zaklamp, sleutels, telefoon, pennen, notitieboekje, ehbo handschoenen, handgel, ehbo spulletjes (niet veel), pasjes, portomonee

Mooi, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb mij ook gesolliciteerd, kan niet wachten om door de procedures heen te gaan. Ook staat bij een eis dat je binnen 45 min bij je standplaats moet kunnen zijn met eigen vervoer, wat bedoelen ze daarmee? Kun je niet bijvoorbeeld met de trein naar je werk plek gaan? @Slidestops 

Reputatie 7

Eigen vervoer 45 minuten. Er zijn diensten die je draait waarbij er nog geen treinen rijden :)

Reageer