Service medewerker gezocht!

• 24 oktober 2015
  • 8 reacties
  • 619 Bekeken

Reputatie 3
Er is in almelo echt vraag naar een service medewerker. Heb van morgen meer met de E-tickets en met de actiekaartjes geholpen 😞

Ik vind het leuk om te doen maar dan moet de stempel wel even op buiten gebruik 😉

8 reacties

Hoi Thijs!

Wat goed dat je zo behulpzaam bent. Zullen onze reizigers vast waarderen.

Op station Almelo staat een Service- en alarmzuil, waar reizigers vragen kunnen stellen, heb je die al eens gezien?
Reputatie 3
Hoi Thijs!

Op station Almelo staat een Service- en alarmzuil, waar reizigers vragen kunnen stellen, heb je die al eens gezien?

Ja die SOS-Paal hoe ik hem noem. Maar er zijn genoeg mensen die daar geen gebruik van maken 😉 Ik zeg altijd als er echt vragen zijn komen ze bij mij 😉 Dus ik Wou dat even doorgeven. Misschien is een service medewerker wel weer handig in Almelo Zo mis ik ook wel vaak de trein 😞
Reputatie 4
Hoi Thijs!

Ja die SOS-Paal hoe ik hem noem. Maar er zijn genoeg mensen die daar geen gebruik van maken 😉 Ik zeg altijd als er echt vragen zijn komen ze bij mij 😉 Dus ik Wou dat even doorgeven. Misschien is een service medewerker wel weer handig in Almelo Zo mis ik ook wel vaak de trein :(

Er zijn inderdaad altijd reizigers die hulp nodig hebben, dacht dat Almelo een loket heeft. Zou ze daar heen sturen als ik zelf de trein moet halen of naar een conducteur/ ander personeelslid. Heb ik nog even wachttijd of geen haast dan help ik ze graag.
Reputatie 3
Hoi Thijs!

Ja die SOS-Paal hoe ik hem noem. Maar er zijn genoeg mensen die daar geen gebruik van maken 😉 Ik zeg altijd als er echt vragen zijn komen ze bij mij 😉 Dus ik Wou dat even doorgeven. Misschien is een service medewerker wel weer handig in Almelo Zo mis ik ook wel vaak de trein :(

Er zijn inderdaad altijd reizigers die hulp nodig hebben, dacht dat Almelo een loket heeft. Zou ze daar heen sturen als ik zelf de trein moet halen of naar een conducteur/ ander personeelslid. Heb ik nog even wachttijd of geen haast dan help ik ze graag.

Almelo had een loket. De kiosk verleend geen reizigersverice meer. Het Oude loket is nu de koffie kamer van de DB Shenker 😠 En ik wis wel een trein voor de reiziger (Mijn vaste klanten) Kom wel eens bekenden tegen en mensen die wel eens op de foto willen 😛
Worden die zuilen eigenlijk wel gebruikt?
Reputatie 3
Worden die zuilen eigenlijk wel gebruikt?

bij ons niet 😉
Een collega waarmee ik laatst op de trein stond te wachten kon het niet laten om de serviceknop eens te proberen. Het idee is leuk en qua uitwerking is het een prima systeem voor de gemiddelde consumenten-vragen, net als een lokettist. Al kijken mensen je wel raar aan wanneer je tegen zo'n paal praat.

Natuurlijk is het leuk om een servicemedewerker op Almelo te hebben, maar financieel is het gewoon niet te verantwoorden. De servicezuil is an sich een aardige oplossing en anders kun je inderdaad een HC aanspreken. Of je spreekt een voorbijganger aan, ik ben ook geen koptelefoon-type en vind het hartstikke leuk om aan de klets te raken met mensen.
Reputatie 3
Een collega waarmee ik laatst op de trein stond te wachten kon het niet laten om de serviceknop eens te proberen. Het idee is leuk en qua uitwerking is het een prima systeem voor de gemiddelde consumenten-vragen, net als een lokettist. Al kijken mensen je wel raar aan wanneer je tegen zo'n paal praat.

Natuurlijk is het leuk om een servicemedewerker op Almelo te hebben, maar financieel is het gewoon niet te verantwoorden. De servicezuil is an sich een aardige oplossing en anders kun je inderdaad een HC aanspreken. Of je spreekt een voorbijganger aan, ik ben ook geen koptelefoon-type en vind het hartstikke leuk om aan de klets te raken met mensen.

Dit heb ik dus ook maar dan krijg je ook wel eens de vraag 'Ik wil van Almelo naar Bij voorbeeld Wormerveer' Maar zal ik mijn god weten waar dat licht? Nee :? Dis dan sta je ook wel voor App in een Appenpakie 😛

Reageer