Solicitatie procedure HC recent.

• 30 juni 2020
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

Beste lezers.

Op woensdag 8 juli heb ik mijn arbeidsvoorwaarde gesprek en daarna ben ik officieel in dienst bij de NS als hoofdconducteur. Ik heb onwijs veel zin om aan de opleiding tot HC te mogen beginnen. Om hoofdconducteur te mogen worden ga je door een best pittige solicitatie procedure. Tijdens mijn solicitatie heb ik onwijs veel gehad aan de topics in deze community. Echter was er toch een hoop niet helemaal duidelijk. Daarom start ik nu deze recente topic over de solicitatie procedure tot HC. Mochten er mensen zijn die vragen hebben over de procedure kan ik deze vragen ongetwijfeld beantwoorden. Iedereen die gaat solliciteren bij voorbaat heel veel succes en plezier.

7 reacties

Welkom bij de club @Geoffreyns

Hallo toekomstige collega en zowel welkom bij oNS prachtig bedrijf als deze community,

Ik waardeer het dat je een topic als deze opent om eventuele nieuwe collega's te helpen en hoop je ook actief bij andere topics te zien. Als je zelf vragen hebt mag je deze hier ook gerust stellen. Er zijn genoeg collega's hier actief die al wat jaartjes achter de rug hebben.

Het vak HC is luek hoor raad ik echt aan

Badge

@Geoffreyns leuk dat je je meteen meldt op de community om vragen te beantwoorden en ook gefeliciteerd met je nieuwe baan bij de NS, mits je natuurlijk wel tekent 8 juli.

@Geoffreyns hebje even een prive bericht gestuurd met een vraagje.

Waarom mogen wij dat vraagje niet meelezen, altijd interessant, soms leerzaam @Gallucio 

Ging over 8 juli, een persoonlijk vraagje. Niets interessants haha.

Waarom mogen wij dat vraagje niet meelezen, altijd interessant, soms leerzaam @Gallucio 

Reageer