beantwoord

sponsoring KIKAthlon

• 9 september 2019
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Z

ondag 8 september hebben ik en een vriend de kikathlon gedaan (500m zwemmen, 20km fietsen en 5km hardlopen) om geld op halen voor het goede doel. Wij hebben allebei de 20km op de fiets gereden op jullie mooie en opvallende OV fietsen. Dit viel goed in de smaak bij het publiek en de fotograven aanwezig bij het evenement. Nu vroegen wij ons af of jullie voor deze actie nog wat willen doneren aan dit mooie doel?
Ik wist niet bij wie ik moest zijn voor een dergelijke vraag, dus ik hoop dat ik naar de juiste persoon doorgestuurd kan worden.

Sponsoren kan op:
https://www.kikathlon.nl/stijn-van-oirschot
icon

Beste antwoord door Erryt NS 9 september 2019, 08:21

Hallo Styyno en welkom bij de NS Community,

Wat super dat je dit hebt gedaan. Ook erg fantastich dat onze OV-fiets mocht bijdragen aan dit doel. Ik kan helaas niet dit verzoek voor je doorzetten en wil je vragen om dit formulier in te vullen. Ik hoop voor je en de organisatie dat jullie een mooi eindbedrag halen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Mogelijk weet een van de moderatoren waar je met de vraag moet zijn maar jezou hem ook via Twitter of Facebook aan de NS klantenservice kunnen stellen. Dan kun je de foto meesturen.
Hallo Styyno en welkom bij de NS Community,

Wat super dat je dit hebt gedaan. Ook erg fantastich dat onze OV-fiets mocht bijdragen aan dit doel. Ik kan helaas niet dit verzoek voor je doorzetten en wil je vragen om dit formulier in te vullen. Ik hoop voor je en de organisatie dat jullie een mooi eindbedrag halen!

Reageer