Stevig taal gebruik op forum m.b.t. de gehandicapte mede mens!

• 2 december 2016
  • 55 reacties
  • 1282 Bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

55 reacties

@Ts
Volgens mij kun je Sivan ook een pb sturen als je het taalgebruik onheus vindt. En als je een reactie van mij niet gepast vindt kun je deze altijd rapporteren door op het vlaggetje te klikken.

Voor mij is het nu bedtijd. :)

Probeer je me nou te provoceren?
Nee

https://forum.ns.nl/off-topic-32/stevig-taal-gebruik-op-forum-mbt-de-gehandicapte-mede-mens-29763/index2.html#post212469
Nee

https://forum.ns.nl/off-topic-32/stevig-taal-gebruik-op-forum-mbt-de-gehandicapte-mede-mens-29763/index2.html#post212469

Volgens mij gaan landrstrn en jij daarna de confrontatie daarover met mij aan! En waar de NS moderatoren de gewoonte hebben om op een gegeven moment niet meer te reageren zal ik tenminste nog antwoord op vragen/reactie's geven!

En normale reactie geven maakt 100% meer kans op een normale reactie terug, maar dat is het bij jullie (kans op een normale reactie) al verkeken door aso gedrag!:@

En dat jullie (klaarblijkelijk) een hekel aan mensen met een handicap hebben moeten jullie weten, maar dat geeft jullie totaal geen recht om asociaal taal gebruik tegen die mensen te gebruiken! Moet je gewoon lekker thuis of op het werk doen!
Reputatie 7
@Hendrik-Jan je bent zelf ook vrij kortaf en direct in je reacties en ook hier weer krijg je daar een reactie op. Dit is niet om alles goed te praten, maar ik leg het even uit.

Verder denk ik dat de 2 heren hierboven helemaal geen hekel aan mensen met een handicap hebben.

Ik denk dat het grootste misverstand zit in het volgende wat gezegd wordt; mensen met een handicap zijn gelijk en worden ook gelijk behandeld. Ze krijgen geen voorkeursbehandeling.

Ik denk, maar dat zijn mijn woorden en niet van degene hierboven, maar die zullen het waarschijnlijk zo bedoelen; dat het daar om gaat. Als je iemand een voorkeursbehandeling geeft discrimineer je ook. Als je gelijk wil zijn ben je ook echt in alles gelijk. Dat betekent niet dat je hulpbehoevend bent en extra hulp nodig hebt, maar dat betekent dat je dezelfde reacties krijgt als de rest.

Laten we het bij een gezonde discussie houden en geen ruzie maken en de toon matigen, en dat geld voor alle partijen.
Ik vind het echt jammer, maar ook dit topic wordt bij deze gesloten.

Hendrik-Jan, jouw topic gaat over het met respect behandelen van elkaar, en het letten op je verwoording ten opzichte van de andere forumleden. Dat is iets waar ik natuurlijk achter sta. Jouw reactie op pagina 2, gericht aan Landrsthrn en aan Nooduitgang vind ik echter niet gepast en is voor mij aanleiding jouw topic te moeten sluiten.

De meeste forumleden in dit topic hebben goede bedoelingen. Dat dit misschien niet zo overkomt op jou, kun je altijd op een nette manier aankaarten. In de vorm van een vraag (wat bedoel je hiermee?) of een opmerking dat je het niet prettig vindt.

Verder valt het mij op dat over het algemeen op dit forum steeds vaker de discussie wordt opgezocht, waarbij er persoonlijke opmerkingen worden gemaakt. Daarvoor is dit forum geen plek. Discussies mogen er altijd zijn en moedigen wij soms zelfs aan, maar het is niet de bedoeling elkaar persoonlijk aan te vallen, of de discussie op te zoeken waar dat niet wenselijk is. Denk bijvoorbeeld aan een eenvoudige vraag, waarbij iemand anders dan de topic starter het nodig vind een discussie over een ander onderwerp te starten.

Laten we on-topic blijven, laten we elkaar respecteren en proberen te begrijpen en laten we het forum een prettige en interessante plek houden. Kom je ergens niet uit, loop je ergens tegenaan of wil je met mij ergens over sparren, dan weten jullie mij te vinden.