beantwoord

Stickers

• 30 april 2020
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 2

Vreemde vraag, wellicht, maar mijn partner verzamelt stickers. Bestaan er bij NS stickers die wellicht opgestuurd kunnen worden, zodat ik mijn man ermee verrassen kan?

Bij voorbaat dank voor het antwoord.

icon

Beste antwoord door Sg_sg1 1 mei 2020, 16:15

@Aar Bedankt voor je bericht en hulp. Ik heb Stijn al een bericht gestuurd.

Beiden erg bedankt!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge

Wat voor stickers? Ikzelf heb geloof ik nog wat stickervelletjes die treinpersoneel wel eens aan kinderen uitdeelt.

Goedemiddag @Sg_sg1. Ik meen dat wij nog stickervelletjes hebben liggen die we in dit soort situatie kunnen opsturen. Zou je mij in een privébericht kunnen aangeven waar dit naartoe gestuurd kan worden en ter attentie van wie? Mocht je eventueel een korte boodschap willen toevoegen kun je dat ook aangeven!

Reputatie 2

@Aar Bedankt voor je bericht en hulp. Ik heb Stijn al een bericht gestuurd.

Beiden erg bedankt!

Update: Helemaal vergeten om hier nog een berichtje te plaatsen. Als het goed is zijn de stickers eerder deze week verzonden, mij is verteld dat ze ergens rond woensdag aan hadden moeten komen. @Sg_sg1 zijn ze in goede orde ontvangen?

Reputatie 2

Nog niets ontvangen, maar wacht het rustig af. Eerste Wereldprobleem, hoor. 😀

Reputatie 2

Ontvangen! Handgeschreven kaart erbij, stickers… Jullie zijn stuk voor stuk toppers! Mag zeker gezegd worden.

Duizendmaal dank! 😀

Goed om te lezen dat je het hebt ontvangen! Je partner is er vast blij mee. Wat is nou een stickerverzameling zonder NS stickers? :wink:

Reageer