beantwoord

Storing Mijn NS (verholpen)

• 6 september 2014
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vanwege een defecte ov-chipkaart wil ik met spoed een tijdelijk reisrecht aanvragen voor mijn Traject Vrij abonnement. Helaas geeft Mijn NS een storing wegens onderhoud. Ook de telefonische klantenservice kan mij niet helpen. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 september 2014, 15:30

Beste RRDD, Welkom op het NS Serviceforum! Er wordt onderhoud gepleegd aan onze website. Je kunt vanaf 23.00 uur weer je Mijn NS account bekijken! Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Beste RRDD, Welkom op het NS Serviceforum! Er wordt onderhoud gepleegd aan onze website. Je kunt vanaf 23.00 uur weer je Mijn NS account bekijken! Ik heb je topic verplaatst naar 'Off Topic' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Waarom wordt dit onderhoud op de website niet 's nachts uitgevoerd?
Badge +3
En waarom wordt het niet aangekondigd?
Onderhoud en storing - is dat tegenwoordig hetzelfde?
Hoe dan ook, bij Susan stotterde er in ieder geval ook iets. 3x hetzelfde bericht en dan één van die berichten ook nog als het goede antwoord aanmerken, dus 4x hetzelfde verhaal te lezen.
Da's geen storing, da's geen onderhoud, da's gewoon quadrofonie.