beantwoord

Structuur van de vraagstellingen

De grote rubrieken -zoals bijv. overige producten- bieden een zo overvloedig grote brei aan vragen over uiteenlopende problemen, dat het is als hengelen in tien hectare water waarin een visje zwemt. Kunnen die grote rubrieken niet worden opgedeeld in een aantal sub-rubrieken, waardoor het zoeken voor gebruikers een stuk aangenamer en simpeler wordt? .
icon

Beste antwoord door Sivan NS 8 juli 2016, 16:49

Hoi Dennis. Heb het ook in het grote forumtopic geplaatst, maar bij deze ook nog even:

Ik heb vandaag wat eerste stappen gezet in het herstructureren van het forum:
- De categorie OV-fiets is toegevoegd onder Producten en Services
- Een extra onderdeel is gemaakt: Klantenservice. Hieronder valt NS.nl, Mijn NS en Contact.
- In de categorie Overige producten heb ik de eerste 250 pagina's opgeschoond.

Ik ben nog bezig, dus gun me even de tijd 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dat heb ik ook weleens voorgesteld, en is inderdaad hoog nodig.
Reputatie 6
Badge +2
Zie ook https://forum.ns.nl/over-forum-41/forumcategorie-voor-tarieven-enkele-reizen-dergelijke-ontbreekt-12245. De moderator had weinig interesse in de vindbaarheid.
We proberen alle topics een zo goed mogelijk plekje te geven op dit forum. Ik zal eens samen met de forumcoördinator kijken of we aanpassingen kunnen doen op basis van deze opmerkingen. Ik kan geen toezeggingen doen.
Op categorie blijft het zoeken naar een speld in een hooiberg, hoe de structuur ook is. Gebruikt iemand dat weleens om een bepaald topic te vinden? Een verbetering van de zoekmachine zou m.i. meer zoden aan de dijk zetten.
Reputatie 6
Badge +2
Op categorie blijft het zoeken naar een speld in een hooiberg, hoe de structuur ook is.
Ik dacht aan een hiërarchische structuur met meerdere niveaus.

En met doorverwijzingen, zodat je de bijv. subcategorie "poortjes in Hoorn" zowel vanuit de categorie ''poortjes'' als vanuit de categorie ''Hoorn'' kan vinden.
Hoi allen. Ik sta altijd open voor suggesties ter verbetering van het forum. Ik heb recent nog wat extra categorieën toegevoegd.

Ik zal kijken wat ik kan doen, en wat er technisch mogelijk is.
Hoi Dennis. Heb het ook in het grote forumtopic geplaatst, maar bij deze ook nog even:

Ik heb vandaag wat eerste stappen gezet in het herstructureren van het forum:
- De categorie OV-fiets is toegevoegd onder Producten en Services
- Een extra onderdeel is gemaakt: Klantenservice. Hieronder valt NS.nl, Mijn NS en Contact.
- In de categorie Overige producten heb ik de eerste 250 pagina's opgeschoond.

Ik ben nog bezig, dus gun me even de tijd 🙂
Reputatie 6
Badge +2
De zeer nuttige, vrij nieuwe categorie over het forum zelf is weer verdwenen!
Klopt, die heb ik onder Off topic gedaan, omdat er nauwelijks topics zijn. Teveel subforums leidt juist weer tot onoverzichtelijkheid, denk ik.
Reputatie 6
Badge +2
Klopt, die heb ik onder Off topic gedaan, omdat er nauwelijks topics zijn.
Welke topics waren dat? Ik wil ze wel terugvinden.
Ik zie dat je inmiddels zelf een topic hebt gemaakt 🙂

Reageer