beantwoord

Suggestie: Studentenpannel

Beste,

Ik heb de laatste tijd zo ongelooflijk veel negatieve ervaringen meegemaakt bij de NS, dat ik wil dat er iets veranderd. Het schijnt echter onmogelijk te zijn om problemen door de klantenservice te laten oplossen want deze werken alleen volgend het boekje en kunnen absoluut geen uitzonderingen maken. Zelf de chat/formulieren op jullie website zijn zodanig slecht dat je niet eens een bijlage kan toevoegen in tegenstelling tot dit formulier. Je wordt werkelijk van het kastje naar de muur gestuurd. veel effort en werkdagen later krijg ik altijd slecht nieuws. Ongekend.

Aangezien ik net een mail kreeg om maar weer eens feedback te geven op jullie diensten heb ik nu besloten om het ook niet via formuliertje 188A te doen, maar de suggestie om de NS een studentenpanel te laten opzetten. Waarom? Om het image van jullie te verbeteren bij studenten en omdat er in de klantenservice een hoop mis gaat. Leuk al die feelgood campagnes, maar een ontevreden klant weer blij weten te maken is een stuk meer waard dan 'tevreden klanten' nog blijer te maken.

Onder het nom van 'laat je gaan' hierbij mijn bijdrage.

Grt,

Een zeer zeerrrr ontevreden klant en tevens student
icon

Beste antwoord door Slidestops 19 december 2018, 13:15

Ben wel benieuwd - wat zijn de negatieve ervaringen?

Overigens heeft de NS wel een klantpanel : https://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/ns-klantpanel.html

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Ben wel benieuwd - wat zijn de negatieve ervaringen?

Overigens heeft de NS wel een klantpanel : https://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/ns-klantpanel.html
Vervelend dat je schijnbaar slechte ervaringen hebt met de NS en/of haar klantenservice.
Maar een speciaal panel voor studenten lijkt wat overdreven immers er is al een NS klantenpanel, daar kunnen ook studenten lid van worden.
Verder is er deze Community waar je, zoals je zelf al aangeeft, je je helemaal kan laten gaan, zolang het netjes en beschaafd blijft.
Reputatie 4
En anders zelf een studentenpanel oprichten😉
Reputatie 7
Badge +4
...dat ik wil dat er iets veranderd.

Student?

veranderd?
Reputatie 7
Badge +2
Waarom zou alles alleen om studenten moeten draaien???
Reputatie 7
Badge +4
Het is maar de vraag of het om studenten gaat, of om bezitters van een studentenkaart. 😇
Ik heb dat al jaren. Sinds ze twee jaar geleden het spoorboekje hebben omgegooid haal ik geen aansluiting meer. Ik ben 20 minuten later op mijn werk en we staan gemiddeld 6 minuten stil op Leiden Centraal. Ik had nog hoop dat alles weer zou worden terug gedraaid als ze er achter zouden komen dat het slechter in plaats van beter werd, maar niets is minder waar. Terug had ik geluk want dan had ik van Adam Centraal de internationale trein. Maar die was ook plotseling er uit gehaald. Nu dus maar overstappen. Wat het probleen oplevert (en geloof mij ze doen het er om) dat als ik in de trein naar HS zit en de IC naar DH centraal is te laat, dan wacht deze 2 minuten. Maar zit ik in die verlate IC, zoals nu en rijden we op precies 45 binnen. Dan zie ik de komt van de trein naar HS. Ik kan blijven schrijven, maar jullie hebben wel een redelijk beeld denk ik zo...
Hallo Studen en welkom bij de NS Community,

Ik bewonder je idee en zal je signaal ook doorgeven. Ik ben wel bang dat ik geen antwoord krijg of ook het advies krijg om je het advies te geven om aan te sluiten bij oNS klantenpanel. Mag ik vragen wat de beweegreden is dat je nog geen lid bent van ons klantenpanel?

Reageer