beantwoord

Telefoonhoesje

• 22 mei 2015
  • 8 reacties
  • 313 Bekeken

Reputatie 1
Beste mensen,

Ik had laatst een code voor een Telefoonhoesje.
Maar deze code ben ik helaas kwijt en kan ik nergens meer vinden.
Wie weet er een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Maico Zeeman
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 22 mei 2015, 15:14

Hallo Maico. Welkom op het NS serviceforum! Helaas kan ik je hier niet bij helpen. Wij kunnen hier geen codes voor genereren. Spijtig dat je het bent verloren. Wellicht is er iemand die zijn/haar code niet gebruikt? Dan zou je dat wellicht onderling kunnen regelen!
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Maico. Welkom op het NS serviceforum! Helaas kan ik je hier niet bij helpen. Wij kunnen hier geen codes voor genereren. Spijtig dat je het bent verloren. Wellicht is er iemand die zijn/haar code niet gebruikt? Dan zou je dat wellicht onderling kunnen regelen!
Reputatie 1
Dankjewel voor de tip, hierbij vraag ik dan heel beleefd of er iemand een code overheeft en die aan mij zou willen geven, je zou me er erg blij mee kunnen maken.

Met vriendelijke groet,
Maico Zeeman

Hallo, is er nog aan een telefoonhoesje te komen voor iphone 6?

Ik vind die hoesjes zo ontzettend handig maar kan ze nergens vinden. Ik had er een voor mijn iphone4 maar die is kapot gegaan. En nu zoek ik dus eentje voor 6.

groetjes 

Hoi pienx11 en welkom op onze NS Community! Dat kan alleen als je een code van oNS hebt gekregen, ben ik bang.

En is er op een manier aan zo n code te komen? Kan ik hem kopen??

Nee, die krijg je alleen van oNS als de situatie er naar is en ik kan zelf geen code genereren, helaas.

en welke  situatie kan dat zijn dan?

Dat verschilt. De codes werden wel eens ter attentie bij langdurige werkzaamheden gegeven. Of als actie op social media. Ik kan je hier echter, net zoals mijn collega, niet verder mee helpen. Het spijt me! 

Reageer