Tellertje NS Forum inzake reacties en het aantal onderwerpen in een forum werkt niet correct.

• 6 september 2014
  • 25 reacties
  • 760 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Het lijkt erop, dat de teller die telt hoeveel reacties of onderwerpen er in een forum staan, op dit moment niet functioneert.

Voorbeeld: Volgens het algemene overzicht zouden er momenteel
maar 3 topics in het Forum "Stel je vraag" staan.
In werkelijkheid staan er echter momenteel 9 onderwerpen in dit forum.
In dit forum zouden 7 van de 9 topics geen reacties hebben,
terwijl een aantal onderwerpen al "beantwoord" zouden zijn.

Overigens valt het mij op, dat Ramon NS wel antwoorden geeft in het Forum "Stel een vraag",
maar vervolgens vergeet om deze onderwerpen naar het juiste forum te verplaatsen.

25 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Zie ook https://forum.ns.nl/welkom-15/bug-aantal-reacties-topic-5734.
Beste Michiel, Bedankt voor je alertheid en het delen van je waarnemingen. We zijn ons ervan bewust en gaan ermee aan de slag. Ik heb je topic verplaatst naar 'Offtopic' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten. Zodra ik meer nieuws heb laat ik dat weten!
Inmiddels werkt het allemaal weer.

Nu alleen nog de tijd die 2 uur achterloopt ;)

Het is nu 19:02 i.p.v. 17:02 uur.
Klopt, ook daar zijn we op dit moment van op de hoogte. 😉

Nu alleen nog de tijd die 2 uur achterloopt ;)

Het is nu 19:02 i.p.v. 17:02 uur.

De systeemtijd staat nu gewoon op UTC (wereldomvattend hetzelfde tijdstip); dat is makkelijker voor de NSA.
Wanneer wordt die tijd dan gereset ? Dat kan je toch gelijk doen.
Reputatie 6
Badge +2
Deze fout (https://forum.ns.nl/welkom-15/de-systeemklok-gelijk-gezet-worden-loopt-twee-uur-achter-5869) is inmiddels ook hersteld.
Ja ik zag het, eindelijk.
Nu werkt de teller weer niet, aantal reacties klopt niet meer
Reputatie 7
Badge +4
Er was kennelijk onderhoud want heel vaak kwam je in je profiel ook niet bij je reacties of je opgeloste vragen. Heel veel nieuwe topics blijven op nul staan, terwijl er wel gereageerd is. Als je een goed antwoord hebt en als zodanig gemarkeerd dan wordt het aantal oplossingen ook niet verhoogd. Er lijkt sprake van storing te zijn en een aantal telmechanismen is uitgeschakeld.
Teller werkt nog steeds niet of weer niet.
Teller werkt nog steeds niet of weer niet.

In de tussenliggende 11 maanden heeft NS dat niet hersteld. Zie https://forum.ns.nl/off-topic-forum-32/bug-aantal-reacties-topic-5734/index1.html#post106197
Bedankt voor het signaal, Pe_pe. Ik ga dit meteen doorzetten naar onze Support-afdeling. Even kijken hoe dit zit!
Tellertje van nieuwe PM's rechts idem dito, telt niet mee.
Hierbij een terugkoppeling:

Het aantal reacties op de zoekpagina's kan op dit moment afwijken van het werkelijk aantal reacties of views. Dit heeft te maken met het feit dat deze pagina's enigszins anders worden geüpdatet. De aanpassing wordt binnenkort opgepakt. Zodra er meer bekend is hoor ik dit en laat ik jullie dit ook weten.

update: De developer is 29-10 begonnen met de werkzaamheden die ervoor zullen zorgen dat de counters de juiste waardes weergeven.
Hierbij kan ik jullie (eindelijk) melden dat de counters op de zoekpagina's op de juiste manier worden bijgewerkt, dat wil zeggen dat de counters op de subforumpagina's dezelfde waarde tonen als de counters op de zoekpagina's. Eerder kon hier een verschil in zitten doordat de counters op de zoekpagina's op een later moment werden bijgewerkt. Dit is opgelost om de infrastructuur enigszins aan te passen.
Reputatie 6
Badge +2
Hierbij kan ik jullie (eindelijk) melden dat de counters op de zoekpagina's op de juiste manier worden bijgewerkt, dat wil zeggen dat de counters op de subforumpagina's dezelfde waarde tonen als de counters op de zoekpagina's. Eerder kon hier een verschil in zitten doordat de counters op de zoekpagina's op een later moment werden bijgewerkt. Dit is opgelost om de infrastructuur enigszins aan te passen.
Misschien geen verschil, maar nu wel allebei verkeerd.

Op de subforumpagina's staat netjes wie de laatste reactie heeft geplaatst en wanneer, maar als aantal reacties staat er dan vaak 0, totale onzin dus.
Recente topics. Ff sorteren van laag naar hoog. Weinig reacties lijkt mij 🙂
Recente topics. Ff sorteren van laag naar hoog. Weinig reacties lijkt mij :)

Tellertje werkt niet..
(eindelijk)
Tellertje werkt 🙂
Bedankt voor de update Janjan!
Het tellertje hikt weer een beetje.
Bedankt voor je oplettendheid janjan. Ik heb het doorgegeven en hoop dat het snel wordt opgelost. Zodra ik hier een terugkoppeling van heb laat ik dit weten.

Reageer