Tellertje NS Forum inzake reacties en het aantal onderwerpen in een forum werkt niet correct.

• 6 september 2014
  • 45 reacties
  • 867 Bekeken

Toon eerste bericht

45 reacties

Het tellertje hikt weer. En er zijn geen alternatieven meer om iets te zien omdat Insided het forum naar de knoppen gewerkt heeft. :cold_sweat:

Badge +3

Yep, ik zag het ook. Sinds vanmiddag ongeveer.

Ik heb er ook last van. Er is een melding van gemaakt.

Reputatie 7
Badge +3

Ook het tellertje voor privé berichten werkt zo te zien niet, bij een bericht wat uur geleden ontvangen zou zijn is geen blauw 1-tje verschenen bij mijn avatar en ook geen mail alert ervan ontvangen.

Ik ben druk aan het schakelen. Ik raak bijna in paniek!

Reputatie 7
Badge +3

Badge

@Momo, moet ik ook nog naar de supermarkt om bananen te halen. Pfff :thinking:

Reputatie 7
Badge +3

Ja, en die mag je dan even bij Erryt langs brengen. Je wilt toch niet dat hij in paniek raakt? :rofl:

Moet je nu wel opschieten. Ik heb nog steeds geen bericht van Insided.

Reputatie 7
Badge +3

Jeroen, heb je soms ook nog bananen bij Insided langs gebracht? Lijkt te hebben geholpen, tellertje PB's en mail werkt weer. Kan Erryt ook weer rustig slapen :grin:

Badge

Heb ze met de trein meegegeven :wink:

Reputatie 7
Badge +3

Dan heb je wel een groot risico genomen dat ze niet op tijd zouden zijn gekomen. :laughing:

Want je weet toch dat NS treinen echt altijd te laat zijn en een trein geheel langs het perron zetten kunnen machinisten ook niet eens meer :rofl:

Badge

Bananen zijn blijkbaar alweer op want ik zie weer een topic waar het tellertje niet bij werkt.

Is het geen leeg mat, zie er geen reizigers inzitten.

Reputatie 7
Badge +3

Ze denken nu zeker iedere keer dat er iets niet werkt dat er bananen komen :grin:

Ik vroeg het me ook al af omdat die trein er zo leeg uitziet. Weet ook niet welke trein het zou moeten zijn, zag hem voorbij komen op Twitter met dit leuke tekstje erbij. 

Badge +3

Is het geen leeg mat, zie er geen reizigers inzitten.

Schande dat het licht niet uit is, pure groene energieverspilling! :joy:

Reputatie 7
Badge +3

Misschien tijd om in nieuwe treinen verlichting te hebben die wij op werk hadden, die vanzelf aan (en uit) gaat afhankelijk of er mensen aanwezig zijn en bewegen. 

Reputatie 7
Badge +3

Tellertje PB's en mail ontvangen werkt ook niet meer. Volgens mij doen ze het nu expres om meer bananen te krijgen :banana: :grin:

Ze hadden afgelopen vrijdag last van een abrakadabra probleem. Dit was, zoals ik het begrijp, opgelost. Helaas merk ik dat de bananen inderdaad weer op zijn. Ik probeer te schakelen met een leverancier om ze te voorzien van hun benodigheden.

Begrijp nu ook ineens waarom ik geen reactie krijg op verzonden DM’s, mensen zien helemaal niet dat ze een DM hebben. Erg vervelend!

Reputatie 7
Badge +3

Even werkte het PB tellertje weer om er daarna weer mee te kappen. Misschien maar eens Zwarte Piet met de roe langs sturen. Of mag dat tegenwoordig niet meer?  

Reageer