beantwoord

Ten onrechte geen geld terug bij vertraging - geen mogelijkheid tot klacht/bezwaar?

• 23 juni 2014
  • 4 reacties
  • 344 Bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs 2,5 uur vertraging gehad... Mijn verzoek tot geld terug is afgewezen omdat ik "niet meer dan 30 minuten vertraging" zou hebben gehad. Dit klopt dus niet. Ik heb op 12 juni een e-mail verstuurd via Eva en op 19 juni een klacht ingediend, opnieuw via Eva omdat daar geen andere mogelijkheid voor is.

Nu heb ik uit een ander topic begrepen dat e-mails binnen 5 werkdagen worden beantwoord, maar ik heb dus op mijn eerste mail geen antwoord gekregen binnen die termijn. Uit reacties van anderen op dit forum maak ik op dat ik ook op mijn tweede mail niet veel reactie moet verwachten.

Mijn vraag is nu hoe ik op een (kosteloze!) er bezwaar tegen kan maken dat mijn claim is afgewezen.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 24 juni 2014, 11:23

Dag koekkoek, wat vervelend om te lezen dat je Geld terug bij Vertraging-claim is afgewezen terwijl je meer dan 30 minuten vertraging hebt gehad. Normaal gesproken zou je inderdaad binnen 5 werkdagen een reactie van ons moeten ontvangen, ik heb het even nagevraagd en tenzij je e-mail over een opzegging gaat, zijn er geen achterstanden. Ik zou je claim nogmaals in voor je willen indienen. Je mag je NAW-gegevens en claimnummer via een privébericht naar me toesturen. Groet Ramon
Bekijk origineel

4 reacties

Kosteloze manieren zijn via EVA, dit forum, twitter, Facebook.
En tegen geringe kosten een brief naar de Klantenservice.
En tegen lokale telefoonkosten een belletje naar de Klantenservice (030 751 51 55).
Dag koekkoek, wat vervelend om te lezen dat je Geld terug bij Vertraging-claim is afgewezen terwijl je meer dan 30 minuten vertraging hebt gehad. Normaal gesproken zou je inderdaad binnen 5 werkdagen een reactie van ons moeten ontvangen, ik heb het even nagevraagd en tenzij je e-mail over een opzegging gaat, zijn er geen achterstanden. Ik zou je claim nogmaals in voor je willen indienen. Je mag je NAW-gegevens en claimnummer via een privébericht naar me toesturen. Groet Ramon
Ramon, ik heb jou zojuist een bericht gestuurd. Ik heb nog even de 5-dagen termijn afgewacht, maar heb tot mijn verbazing opnieuw helemaal niets vernomen.
Ik vind het teleurstellend dat de NS op zo'n manier met haar klanten omgaat. Ik heb een jaartrajectabonnement en betaal daarvoor een behoorlijk bedrag per jaar. Ik vind het vreemd dat er totaal niet op e-mails en zelfs niet op klachten wordt gereageerd!
WAt vreemd dat je geen enkele reactie hebt ontvangen. Dit is zeker geen normale gang van zaken, ik het wederom nagevraagd en je zou een reactie moeten hebben ontvangen op beide e-mails. Ik heb je privébericht ontvangen zie ik, ik zal deze later vandaag behandelen. Ik hoop je op deze manier nog een afdoende service te kunnen bieden.

Reageer