beantwoord

Teruggave fiets-dal kaart

• 25 August 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Goedemiddag,

Voor vandaag heb ik een fiets-dal kaartje gekocht om mijn fiets in mijn opleidingsplaats te krijgen. Deze kon ik op het mijn gekozen traject niet gebruiken omdat er geen plek te reserveren was. Dus ben ik zonder fiets gegaan. Voor morgenochtend heb ik de volgorde andersom gedaan. Eerst een plek gereserveerd en daarna een kaartje gekocht.

Mijn vraag is of ik de kosten van het dalurenkaartje van vandaag terug kan ontvangen. Die kan ik niet meer gebruiken. Advies van de klantenservice was om een screenshot van beide dalurenkaartjes toe te voegen aan een bericht via de community. Dat doe ik bij deze.

Groeten,

Wilmer van der Giessen

icon

Beste antwoord door Tochjo 25 August 2021, 13:31

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U moet voor dit verzoek echt rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan naast telefonisch door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Via die mogelijkheden is het ook mogelijk de afbeeldingen mee te sturen.

In tegenstelling tot wat men kennelijk gezegd heeft, kunnen wij u hier niet mee helpen. De community is bedoeld om vragen van reizigers door andere reizigers te laten beantwoorden. Wij kunnen niet bij uw gegevens en hebben ook niet de mogelijkheid u de kosten terug te betalen.

Reageer