Testen Rotterdam

Dag,

Volgende week heb ik een aantal testen in Rotterdam als onderdeel van mijn sollicitatie traject. Ik ben al een beetje aan het zoeken wat ik precies moet gaan verwachten en ben ook al aan het oefenen op 123 test met cijferreeksen, Figuurreeksen en analogieën.

Wie kan mij vertellen uit recente ervaringen welke testen je gaat krijgen?

Dankjewel wel.

13 reacties

Reputatie 7
Badge
Als ik je gebruikersnaam zie, heb je bij Veiligheid en Service gesolliciteerd?
Dan kan @Slidestops je misschien wel helpen.
Dankjewel voor je reactie,

klopt helemaal, zou hier graag informatie over hebben.
Welkom bij onze NS Community, SenV :)

Slidestops zou je hier verder in kunnen helpen inderdaad. Veel succes alvast!
Reputatie 7
Voor mij vrij lastig om te zeggen hoe de sollicitatieprocedure van V&S precies zit, ben namelijk als conducteur begonnen en doorgestroomd (en niet de procedure meer hoeven doorlopen). Maar als ik zo om mij heen kijk en luister, is de aanname procedure met testen etc vrijwel hetzelfde als die van een conducteur, daar is al vaker op dit forum uitleg over gegeven, die kun je dan aanhouden. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust 😉
Nou zojuist de testen gehad en mag door voor de medische keuring. Ik vond het nogal pittig zeg 😱
Badge
Nou zojuist de testen gehad en mag door voor de medische keuring. Ik vond het nogal pittig zeg 😱
Maar je bent er voor geslaagd, nu op naar de medische keuring welke meestal geen problemen oplevert als je geen bijzonderheden hebt en dan op naar de opleiding.
medische ook succesvol ondergaan. Volgende gesprek in Amersfoort om alles rond te maken!

Geweldig!!
Badge
Lekker gefeliciteerd, het gesprek in Amersfoort is alleen een toelichting op de arbeidsvoorwaarden en je handtekening zetten dus als je nog vragen hebt omtrent de arbeidsvoorwaarden zet ze nog even op papier dan kun je ze daar stellen.

Succes met je opleiding.
Gefeliciteerd SenV! Heel veel succes met je opleiding.
Dankjewel allemaal, momenteel ben ik al BOA OV deze is nog 4 jaar geldig. Hoop dat het wat voordeel mee brengt. We gaan het zien
Reputatie 7
Nnormaal gezien zou je dan vrijstelling kunnen krijgen voor dat gedeelte, zeker omdat hij nog zo lang geldig is. Je geweldsbevoegheid zul je nog wel moeten halen als je die niet hebt. Verder zijn er nog interne opleidingen, maar dat komt vast goed 🙂. De BOA opleiding wordt door de meeste als het zwaarste gezien
Nnormaal gezien zou je dan vrijstelling kunnen krijgen voor dat gedeelte, zeker omdat hij nog zo lang geldig is. Je geweldsbevoegheid zul je nog wel moeten halen als je die niet hebt. Verder zijn er nog interne opleidingen, maar dat komt vast goed 🙂. De BOA opleiding wordt door de meeste als het zwaarste gezien

RTGB heb ik ook, deze is nog een maand of 6 geldig. Ach ook al moet ik de BOA volgen is dat
prima 😉
Badge
Dit kun je dus als vragen stellen in Amersfoort als de arbeidsvoorwaarden met je worden doorgenomen 🙂

Reageer