beantwoord

tips sollicitatie v&s

• 11 February 2021
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo, ik wil graag solliciteren bij v&s van ns. Ik ben 2 jaar werkzaam als beveiliger. Is dit genoeg ervaring voor v&s ? Ik ben erg gemotiveerd om aan de slag te gaan bij v&s en meer contact met mensen te hebben. Ik wil graag een veilige sfeer voor iedereen creeëren. Heeft u tips over wat ik kan vermelden in mijn sollicitatie en motivatie ? 

icon

Beste antwoord door Jeroen 11 February 2021, 18:36

Uit jouw sollicitatie moet vooral jouw motivatie duidelijk naar voren komen waarom jij bij de NS als V&S medewerker wilt gaan werken en waarom jij de juiste keuze bent voor de NS.

Mocht je vragen hebben omtrent wat het werken bij V&S verder inhoud dan hebben we hier op het forum een collega welke actief is bij V&S en dat is @Slidestops 

Succes met je sollicitatie.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Uit jouw sollicitatie moet vooral jouw motivatie duidelijk naar voren komen waarom jij bij de NS als V&S medewerker wilt gaan werken en waarom jij de juiste keuze bent voor de NS.

Mocht je vragen hebben omtrent wat het werken bij V&S verder inhoud dan hebben we hier op het forum een collega welke actief is bij V&S en dat is @Slidestops 

Succes met je sollicitatie.

Hallo llsn, welkom op de NS Community,

Hopelijk kom je verder met het antwoord van Jeroen! Veel succes gewenst met de sollicitatie. Laat je hier ook weten of het lukt :)?

Reageer