beantwoord

Toestemming enquêteren voor scriptie

• 7 mei 2019
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik ben een master student aan de Radboud Universiteit te Nijmegen. Voor mijn masterscriptie ben opzoek naar respondenten, die ik graag zou willen werven bij het uitdelen van een korte vragenlijst in de trein. In één van de reacties op de NS community site, las ik dat enquêteren alleen is toegestaan in de trein als de NS toestemming heeft gegeven. Ik vraag mij af hoe het verkrijgen van toestemming in zijn werking gaat.
icon

Beste antwoord door Denice NS 9 mei 2019, 18:10

We hebben van C.S. nog geen aanvullende info ontvangen echter wat betreft het indienen van een verzoek tot het mogen enquêteren kan je een mail sturen naar nssampling@veldmark.nl of contact opnemen via 030 - 699 4828.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo C.S. en welkom bij de NS Community.

Voor het doen van een enquête is sowieso toestemming nodig van NS en het moet altijd op vrijwillige basis zijn. Het is belangrijk dat we inzichtelijk krijgen waarom je in de trein wilt enquêteren en of NS er baat bij heeft. Kun je wat informatie geven over je scriptie?
We hebben van C.S. nog geen aanvullende info ontvangen echter wat betreft het indienen van een verzoek tot het mogen enquêteren kan je een mail sturen naar nssampling@veldmark.nl of contact opnemen via 030 - 699 4828.

Reageer