beantwoord

treinbank uit een ICM-0, uit welk treinnummer komt de bank?

Hoi Allemaal,

een flinke tijd weggeweest, maar ik ben er weer.

ik heb voor sinterklaas een treinbank uit een ICM-0 gekregen.

nu vroeg ik me af of ik ergens kan achter kan komen uit welk nummer deze bank vandaan komt.

aan de onderkant van het zitgedeelte staat: KZ 00408-2.

mocht iemand toevallig iets bedenken van oh maar dat was van deze, ik ben benieuwd.

(ik zelf heb altijd een klein hartje voor de 4001 gehad, en lijkt me geweldig als deze bank van die is, maar ik ben gewoon benieuwd.)

alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes,

Tobias

icon

Beste antwoord door Laura NS 9 juni 2021, 21:38

Hoi Tobiasg169, welkom op onze NS Community! Natuurlijk mag dat, hartstikke leuk. Ik heb mijn best gedaan met zoeken, maar ik kom er helaas niet! 😞 Ik hoop dat de leden hier je verder op weg kunnen helpen!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge

Voor d eliefhebbers:

https://www.somda.nl/forum/24199/treinbank-uit-een-icm-waarvan-ik-het-nummer-probeer-te-achterhalen/

Hmm vreemd ik had hem wel aangemaakt.

Dan maar nog eens proberen😀

Ik zie dat je nog geen antwoord hebt, daarom heb ik de titel van het topic aangepast, wie weet wordt deze daardoor beter bekeken en komt er nog een reactie van een kenner voorbij. 

Reputatie 2

Hi Tobias, had jij de vraag al gesteld op somda.nl ?

Het kan zomaar zijn dat daariemand zit die dit soort zaken bijhoud.

@Rizana NS bedankt. Hopelijk lukt het zo inderdaad beter😀

@anton042 nog niet. Ga ik meteen doen.

Puur voor de zekerheid heb ik hier wat foto's van de bank. 

Reputatie 6
Badge

@tobiasg169 
Is het nog gelukt met dat topic op Somda?
Ik zie hem niet staan.

Reputatie 4

Natuurlijk mag het hier! Er is wel een topic wat nog veel minder met treinen te maken heeft wat ook gewoon in deze off topic map staat.

Oh die heb ik dan denk ik over het hoofd gezien. Maar fijn dat het ook hier mag😊😉

Hoi Tobiasg169, welkom op onze NS Community! Natuurlijk mag dat, hartstikke leuk. Ik heb mijn best gedaan met zoeken, maar ik kom er helaas niet! :( Ik hoop dat de leden hier je verder op weg kunnen helpen!

Hoi Laura,

Dat is jammer, maar echt bedankt voor de moeite in ieder geval.

Misschien dat iemand anders het inderdaad weet.

Groetjes,

Tobias.

Reageer