V&S | NS Community
beantwoord

V&S

  • 4 December 2020
  • 8 reacties
  • 476 Bekeken

Hallo allen,

Ik heb uiteraard al zitten zoeken hier, maar ik krijg geen concreet antwoord gevonden.

Ik zou graag een en ander willen weten over V&S.

Ik wil graag gaan solliciteren hier, maar gezien de huidige covid 19 crisis zijn er veel functies niet meer actueel of benodigd.

Hoe zit dit met de openstaande vacatures, zijn die nog up to date ? Is er een aanvullend eisenpakket nu er waarschijnlijk meer aanbod dan vraag is ?

Even een korte samenvatting van mij als persoon :

41 jaar, ruim 20 jaar werkzaam bij Justitie / beveiliging.

Nu werkzaam bij de politie als beveiliger.

BGO lang verklaring van Justitie, EHBO diploma, BHV certificaat, certificaat " Omgaan met Agressie " en " Tactvol Communiceren.

Graag zou ik van iemand informatie of tips willen ontvangen.

Alvast hartelijk dank en groet Marco

 

icon

Beste antwoord door Slidestops 4 December 2020, 18:50

Bekijk origineel

8 reacties

Dit is iets voor @Slidestops.

Hi Marcvz en welkom bij de NS Community. 

Er zijn hier vast mensen die je het een en ander kunnen vertellen! Ik zie dat Slidestops al genoemd is, die kan je vast meer vertellen! Leuk dat je in elk geval interesse hebt om bij oNS te werken! 
Hier vind je de openstaande vacatures. Mocht je solliciteren, dan wens ik je alvast succes toe! :muscle:

Die had ik al bekeken en zag daar Utrecht staan, vandaar mijn vraag.

Thanx 

Alle vacatures op de website zijn actueel.

V&S moet de komende jaren groeien met 200 tot 250 medewerkers extra.

Dus kwa V&S zit je goed :)

Dan ga ik morgen meteen een sollicitatie er uit doen @Slidestops .

Nog enige tips en tricks ?

Alvast dank

Nja bij solicitatie/motivatie altijd belangrijk te motiveren waarom je bij NS wil, waarom niet bij een ander bedrijf. Waarom ben je geschikt voor de functie? Wat denk je toe te voegen? Waarom V&S en niet conducteur? Die richting een beetje denken

Duidelijk, dank je

Onder welk stukje CAO staat V&S eigenlijk qua rechten, plichten, verloning, enz ?

Reageer