vacature conducteur. enkele vragen

• 13 februari 2020
  • 8 reacties
  • 198 Bekeken

Beste NS’ers,

Omdat mij het een en ander nog niet duidelijk is en sommige informatie van bepaalde topics al van 2 jaar geleden is stel ik hier mijn vragen aan de echte kenners.

De vacature conducteur is je uiteindelijke titel dan ook HC? of is daar een apaorte vacature voor?

En qua loon (exclusief de toeslagen) hoe zit dat ongeveer als je als 27 jarige in dienst treed?

Bij mijn huidige werkgever zit ik volgend jaar aan mijn max. en zou na 10 jaar graag eens een andere baan willen.

8 reacties

Reputatie 7

Het verschil tussen conducteur en hoofdconducteur is jaren geleden al verdwenen. Er zit geen verschil in ;)

Wat betreft salaris, je kunt online de NS CAO vinden met bijhorende salaristabel. Daar kun je het bruto kale salaris vinden, ik weet alleen niet waar je instroomt. (Staat er wellicht ook in)

Het verschil tussen conducteur en hoofdconducteur is jaren geleden al verdwenen. Er zit geen verschil in ;)

Wat betreft salaris, je kunt online de NS CAO vinden met bijhorende salaristabel. Daar kun je het bruto kale salaris vinden, ik weet alleen niet waar je instroomt. (Staat er wellicht ook in)

Oke, dat er een verschil meer in zit dat is duidelijk. Thanks!

Nu nog van iemand weten in welke schaal je ongeveer instroomt. Dan zou ik aan de hand van de cao kunnen zien wat ongeveer de verdienste zijn.

Zit er trouwens ook nog veel verschil in de schalen waar een conducteur instroomt vergeleken met een machinist?

De machinist en de conducteur stromen allebei op schaal 54 in, alleen de conducteur eindigt in schaal 56, waar de machinist tot 57 gaat.

De machinist en de conducteur stromen allebei op schaal 54 in, alleen de conducteur eindigt in schaal 56, waar de machinist tot 57 gaat.

Thanks! Maar een bijbehorende trede is zeker niet met zekerheid te geven? 

Reputatie 7

Trede is voor zover ik weet wel leeftijdgebonden maar weet niet welke trede.

Je zou dit aan recruitement kunnen vragen via de contactgegevens op werkenbijns.nl 

Misschien weten ze daar meer :)

Trede is voor zover ik weet wel leeftijdgebonden maar weet niet welke trede.

Je zou dit aan recruitement kunnen vragen via de contactgegevens op werkenbijns.nl 

Misschien weten ze daar meer :)

Trede 10 volgens de recruitment. Alleen hoe zit het met het doorgroeien na een jaar bijvoorbeeld of na afronden opleiding? Daar kreeg ik geen duidelijk antwoord op

Reputatie 7

Schaal 54 trede 10 dan kom je uit op 2204,28 bruto kaal salaris zonder toeslagen ed.

Normaal gezien is het zo dat je bij goed functioneren ieder jaar een trede omhoog gaat. 
Na 3 jaar schaal omhoog, nog 3 jaar later (6 in totaal dus) nog een schaal omhoog. 
Dan zit je in 56.
Bij stijgen in een schaal val je vaak een paar tredes terug - maar je gaat er financieel altijd op vooruit.

Reageer