beantwoord

Vacature schoonmaak

• 4 maart 2014
  • 5 reacties
  • 3193 Bekeken

zijn er nog vacaturens voor treinen schoon te maken
icon

Beste antwoord door mark 4 maart 2014, 12:30

Hallo Angelique,

Voor het schoonmaken van treinen zijn altijd mensen nodig. Ook nu hebben wij vacatures voor schoonmakers van treinen in Maastricht, Venlo en Groningen. Voor de werving en selectie maken wij gebruik van uitzendbureaus.

Ik weet niet of ik hier de link mag plaatsen maar kijk even via de zoekmachine en je komt terecht bij het uitzendbureau waar je je kunt aanmelden.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik denk niet dat je daarvoor bij NS moet zijn. NS besteedt het schoonmaken van treinen vaak uit. De schoonmakers zijn dus niet bij NS in dienst, maar bij een schoonmaakbedrijf. Als je zo'n baantje wenst, zul je dus naar vacatures moeten informeren bij het betreffende schoonmaakbedrijf.
Hallo Angelique,

Welkom op ons Forum. Ik heb je topic even verplaatst naar 'Off Topic' en heb de titel aangepast. Het klopt wat Annemiek zegt, het schoonmaken van treinen is uitbesteed. Het bedrijf dat de treinen schoonmaakt is Hago, vind hier een link naar hun site. Daar kan je meer vinden over vacatures. Hopelijk zit er een leuke vacature bij.

Met vriendelijke groet,

Brian
Hallo Angelique,

Voor het schoonmaken van treinen zijn altijd mensen nodig. Ook nu hebben wij vacatures voor schoonmakers van treinen in Maastricht, Venlo en Groningen. Voor de werving en selectie maken wij gebruik van uitzendbureaus.

Ik weet niet of ik hier de link mag plaatsen maar kijk even via de zoekmachine en je komt terecht bij het uitzendbureau waar je je kunt aanmelden.
Hallo Mark,

Je mag gerust de link plaatsen in dit topic.

Met vriendelijke groet,

Brian
hallo

hoe en waar kan ik solliciteren om treinen schoon kunnen maken???
verveel me dood thuis muren komen op me af wil graag weer aan het
werk en dit lijkt mij wel een geschikte baan voor mij..

wie kan mij helpen hier de juiste weg voor te bewandelen???

Met Vriendelijke Groet,

Appie

Reageer