Veiligheid en Service | NS Community

Veiligheid en Service


  • Medewerker Veiligheid en Service NS
  • 8985 reacties
Al een aantal keer is er op het forum gevraagd naar de werkzaamheden van V&S.
Kwam dit filmpje tegen, vond het wel leuk om met jullie te delen:


In het filmpje ze je de werkzaamheden, word er nog wat uitgelegd, onder andere over bevoegdheden :)


Deze is ook wel geinig

39 reacties

Reputatie 7
Badge
Hoe kan het dat je nu opeens Medewerker service en veiligheid bent? :?
Reputatie 7
Vroeg ik mij ook al af Trein-D, vind het wel heel erg leuk namelijk! Zou je ons kunnen vertellen hoe dit tot stand is gekomen Slidestops?
Reputatie 7
Badge
Vroeg ik mij ook al af Trein-D, vind het wel heel erg leuk namelijk! Zou je ons kunnen vertellen hoe dit tot stand is gekomen Slidestops?

Ja precies. Ik ben ook wel heel erg benieuwd eigenlijk 🙂
Reputatie 7
Badge +4
:D:D

Ik ben niet ongelukkig met deze uitbreiding van V en S.
Vanaf 1 september ben ik inderdaad van functie veranderd, van HC naar V&S. De reden waarom is onder andere omdat ik de BOA heel interessant vind en daar graag meer mee wilde werken en dieper op in wilde gaan, anderzijds wilde ik wat meer "actie" en wat nieuws. Vandaar de keuze gemaakt om de overstap te maken:)

Heb in een korte tijd weer veel nieuwe dingen geleerd, vind het tot nu toe reuze interessant!
Reputatie 7
Badge
Wauw! :? Daar sta ik toch echt even van te kijken. :? Ik dacht dat de baan Hoofdconducteur toch wel even een heel stuk gunstiger is als S&V Medewerker.

Maar ja...een beetje meer ´´actie´´ in het leven is natuurlijk ook wel zo belangrijk. :?
Wauw! :? Daar sta ik toch echt even van te kijken. :? Ik dacht dat de baan Hoofdconducteur toch wel even een heel stuk gunstiger is als S&V Medewerker.Want??
Reputatie 7
Badge
Want??

Want je verdient meer als conducteur. .....Tenminste dat dacht ik altijd.
Want??

Want je verdient meer als conducteur. .....Tenminste dat dacht ik altijd.

Salaris is ongeveer hetzelfde - je draait bij V&S zelfs nachtdiensten, dus misschien komt het zelfs nog hoger uit...
Reputatie 7
Badge

Salaris is ongeveer hetzelfde - je draait bij V&S zelfs nachtdiensten, dus misschien komt het zelfs nog hoger uit...


Oke, wat fijn voor je Slidestops. Mag ik je van harte feliciteren met je nieuwe functie dan? 🙂
Haha natuurlijk. Overigens is geld ook niet altijd het belangrijkste in het leven he;) Arbeidsvreugde is ook heel erg belangrijk!
Reputatie 7
Badge
Daar heb je helemaal gelijk in beste Slidestops. 😉
Succes in je nieuwe functie Slidestops.
Reputatie 7
Wat gaaf om nu ook V&S vertegenwoordigd te hebben op het forum. Weer een put om kennis uit te halen, van harte met deze nieuwe functie Slidestops!
Badge +3
Mwah, Marli & Silke van Jong NS natuurlijk goed gezelschap! :P

Slidestops succes met alle cursussen en diploma's, die haal je natuurlijk fluitend tussen neus en lippen door 😃
Van harte Slidestops. 🙂 ?
Reputatie 3
Vandaar de ''nog even geduld/binnenkort'' S&V op het forum ;)

Succes in je nieuwe functie!
Kijk Bezemsteel is heel erg scherp 🙂
Wat leuk voor je Slidestops, gefeliciteerd met je nieuwe functie! Ik denk dat ik namens alle moderators spreek als ik je veel succes en plezier toewens 🙂. En nu kun je ook vanuit die expertise een toevoeging zijn op het forum. Leuk!
Bedankt allemaal. Als iemand nog iets wil weten ofzo, vraag maar raak he 🙂
Reputatie 7
Badge
Ja ik heb misschien wel een vraag. Hoe kan het eigenlijk dat veel mannelijke V&S medewerkers zich vaak zo macho gedragen? En zie jij dat ook terug bij jouw collega´s?...dat ze haantjes gedrag vertonen enzo?
Macho? Want? Ik ben het namelijk nog niet tegengekomen.
Reputatie 7
Badge
Macho? Want? Ik ben het namelijk nog niet tegengekomen.

Je weet wel, een beetje dat haantjes gedrag. Beetje stoer doen. Borst vooruit steken.
Vaak zie je ze ook in grote groepen bij elkaar staan enzo.
Ik voel mij als jongeman dan altijd een beetje geïntimideerd. :(


Maar goed, jij bent het nog niet tegengekomen hoor ik al...gelukkig dan maar he. 🙂
Misschien dat ze in Noord Holland (met name Amsterdam) gewoon wat erger zijn dan in het zuiden.
Dat je af en toe bij elkaar staat dat klopt, maar dat heeft niets met macho gedrag te maken. Verder ga je door dat steekvest inderdaad wel wat rechter op staan en kun je niet inzakken... Maar nog steeds, deel ik je mening niet.. Iedereen is aanspreekbaar (althans zo hoort het) en zal je helpen.
Reputatie 7
Badge
Dat je af en toe bij elkaar staat dat klopt, maar dat heeft niets met macho gedrag te maken. Verder ga je door dat steekvest inderdaad wel wat rechter op staan en kun je niet inzakken...


Ooh vandaar. Ik vroeg het me al af...waarom lopen die gasten altijd toch zo met de borst vooruit. Nu weet ik dus hoe dat komt.


Maar nog steeds, deel ik je mening niet.. Iedereen is aanspreekbaar (althans zo hoort het) en zal je helpen.


Oke, nou ja...dan zal ik het me wel verbeeld hebben allemaal.

Reageer