beantwoord

Verdwenen favorieten



Toon eerste bericht

121 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dan verdwijnt er nog een favoriet :wink:

Bedankt voor de terugkoppelingen. @Momo kan het zijn dat dit topics zijn die uiteindelijk zijn verwijderd door ons?

Ik krijg zojuist een mail dat het volledig opgelost moet zijn. 

Ik ga er toch achteraan. Het moet gewoon kloppen.

Badge +3

Vanuit Eindhoven witte rook 

 

Reputatie 7
Badge +3

Was van @laura_ns (die ik niet kan ‘mentionen’ maar https://community.ns.nl/members/laura-ns-75686 (1 maand geleden) dus jij zou die moeten zien onder https://community.ns.nl/inbox/conversation?with=75686

Heb ik echt niet. Maakt niet uit en ik hoef het ook niet alsnog te krijgen. 

 

Ow ja same vanuit Belgie voor wat ik zo snel kan zien, lijkt okay.

Niet schrikken Erryt en je hoeft het wat mij betreft ook niet bij inSided neer te leggen, maar voor de lolz en de “hoe krijgen ze het toch telkens weer voor elkaar” momentjes heeft inSided nu toch het tellertje kapot gekregen:

 

De daadwerkelijke pagina toont nog de juiste resultaten gelukkig :)

Jij ook Erryt!

Ik zie inmiddels de favorieten er weer tussen staan. Insided heeft gemeld dat het is opgelost. Als iemand deze topics er niet bij ziet staan dan verneem ik dat graag.

Oh, het gaat steeds beter. Inmiddels zie ik bijvoorbeeld 

 helemaal niet meer tussen m’n favorieten. Als ik het topic open staat hij wel op “ingeschreven”. Vervelend, nu zie ik updates daar niet. Je zou er haast wat achter gaan zoeken……………………………… :thinking:

 

 

Ik mis nog steeds topics, waaronder het Feedback-topic waar ik net in reageer. Jammer dat inSided zulk brokkelwerk levert. Wat is de truc, ont-volgen en opnieuw volgen?

Wat is de truc, ont-volgen en opnieuw volgen?

Antwoord: werkt niet. Blijven ontbreken in favorieten. Gaat goed daar in dat keldertje aan de Singel zeg.

Badge +3

Vreemd, die staat bij mij als eerste (omdat er inderdaad 2 nieuwe reacties zijn). 

 

Reputatie 7
Badge +3

Niet alleen die van jou. De mijne zijn ook weg sinds vandaag of gister, zondag waren ze er nog.

Ik mis van alles recents. Die counter is bij mij dik 2K, dat ga ik niet natellen. Maar vervelend is het wel. Ik ben echt ZO benieuwd naar de codebase van inSided, wil die spaghetti wel eens zien.

Yes, ze doen het weer idd, tnx Erryt.

Mja, 1 jaar geleden blijft idd totdat het daadwerkelijk 2 of meer jaren geleden is. Dan wordt het ‘2 jaar geleden’.

 

Ik heb verder geen idee wat je allemaal vergelijkt nu Robert, moet ik ergens getalletjes vergelijken ofzo?

Als kamperen met windkracht 8,9 en een temperatuur van -1 luxe is dan nodig ik je graag uit om een dagje te gaan glamperen. :)

 

Insided heeft trouwens geen informatie doorgegeven, behalve dat ze om voorbeelden vroegen waarbij het nog misgaat. Deze heb ik gegegeven.

Ben weer wat uren aan favorieten kwijt.

Poeh, ergens tussen 22 uur geleden en nu. Het tellertje in het menu is helemaal verdwenen overigens.

 

 

Dan verschijnen ze wel, minus de meest recente. Zit een gat tussen nu en 24h geleden.

Ook gedaan! Verder nog iets?

Ik zie ze an sich wel in de lijst, op een paar na. Het tellertje in het menu doet niks tho.

Reageer