beantwoord

Verdwenen favorieten

• 26 January 2021
  • 113 reacties
  • 1799 Bekeken

Toon eerste bericht

113 reacties

Wat is de truc, ont-volgen en opnieuw volgen?

Antwoord: werkt niet. Blijven ontbreken in favorieten. Gaat goed daar in dat keldertje aan de Singel zeg.

Ik mis nog steeds topics, waaronder het Feedback-topic waar ik net in reageer. Jammer dat inSided zulk brokkelwerk levert. Wat is de truc, ont-volgen en opnieuw volgen?

Ik zie inmiddels de favorieten er weer tussen staan. Insided heeft gemeld dat het is opgelost. Als iemand deze topics er niet bij ziet staan dan verneem ik dat graag.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat een probleem niet binnen 24 uur wordt opgelost door Insided. Desondanks houden ze mij wel goed op de hoogte ondanks dat dit probleem nu wel een erg lang staartje krijgt.

Badge +3

Vreemd, die staat bij mij als eerste (omdat er inderdaad 2 nieuwe reacties zijn). 

Oh, het gaat steeds beter. Inmiddels zie ik bijvoorbeeld 

helemaal niet meer tussen m’n favorieten. Als ik het topic open staat hij wel op “ingeschreven”. Vervelend, nu zie ik updates daar niet. Je zou er haast wat achter gaan zoeken……………………………… :thinking:

Trage meuk vooral, dra-ma-tisch. Github > Bitbucket en andere Atlassian meuk.

Badge +3

Oh daar heb ik wel eens mee gewerkt (of iets soortgelijks). Voor een klein team gaat het nog wel, maar zodra er van alles op de ‘back burner’ belandt, of taken heen en terug geschoven worden (‘wat moet ik hiermee, misschien heeft X tijd om ernaar te kijken?’) dan houdt het snel op natuurlijk… :sweat_smile:

Juist wel, bij een platform-breed issue zou je juist tempo verwachten, niet dit geneuzel.

Misschien moeten we eens aan inSided vragen of men JIRA gebruikt. Zou een hoop verklaren.

Badge +3

Doe vooral niet te veel moeite. Het ‘probleem’ is vast wel bekend bij InSided want op forum.kpn.com precies hetzelfde.

Je bent er maar druk mee Erryt, dat was niet m’n bedoeling haha. Thanks again!

Ik zie ze nu ook weer staan, maar de teller ontbreekt bij mij nu ook weer. Ik heb het wederom gemeld!

Ik zie ze an sich wel in de lijst, op een paar na. Het tellertje in het menu doet niks tho.

Ik durf niet te zeggen wat er misgaat, maar ik heb Insided gemeld dat het nog niet is opgelost. Ik zie momenteel helemaal geen favorieten meer staan.

$ git reset --hard HEAD~1

Zo moeilijk is’t niet.

Badge +3

De Recente topics werken weer (meerdere pagina’s) en bij Favorieten zie ik nu ook meer (27 van de 29 die er zouden moeten zijn?) maar nog geen aantal in het menu.

Qua Opgelost heb ik een zetel verloren :laughing: maar dat maakt verder ook niet uit.

Navigeren naar laatste reactie in een lang (>25 reacties) topic is nog stuk (update 09-03: ook opgelost, op één topic na?).

Ik zie dat het nog niet is opgelost. Ik heb ook nog geen terugkoppeling van Insided gehad. Ik zal ze morgen nogmaals vragen hoe het ervoor staat.

Badge +3

. (oops dacht een workaround te hebben voor de recente topics maar die werkt niet)

https://community.ns.nl/search/activity/recent/index2.html

Reputatie 7
Badge +3

Dank u Erryt en dan sluit ik me aan bij wat Henk 3 kwartier geleden zei. :heart_eyes:

Ik denk het wel. Ik hou het even in de gaten. Ik wacht nog op een update van Insided.

Reputatie 7
Badge +3

Dit probleem lijkt te zijn ontstaan omdat Insided onderhoud heeft gepleegd aan de community. De paginanummers voor de abonnementenlijst ontbreekt nu waardoor dit probleem is ontstaan. Ze werken momenteel aan een oplossing en ze houden mij op de hoogte.

Is dat ook waarom de sectie “Recent actieve topics” nog maar 1 pagina heeft en je bij alle topics met meerdere pagina's terecht komt bij de beginpost op pagina 1 ipv bij de laatste reactie wanneer je klikt op  zoveel minuten/uur geleden?

Thanks Erryt, we houden van je ❤️ 

Dit is mijn beste antwoord in dit topic. :)

Thanks Erryt, we houden van je ❤️ 

Ook gedaan! Verder nog iets?

Reageer