Verdwenen favorieten | NS Community
beantwoord

Verdwenen favorieten


Aangezien het feedbacktopic totaal genegeerd wordt de laatste maanden: 

 

Hoe heeft inSided het nu weer voor elkaar gekregen om al mijn favorieten te laten verdwijnen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 January 2021, 15:26

Bekijk origineel

121 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik gebruik de favorieten maar weinig, maar dat feedback-topic heb ik wel bij mijn favorieten staan en die staat ergens tussen topics met laatste reactie 2 tot 3 jaar geleden. Dat topic is misschienniet meer goed te krijgen. 

Het geldt niet alleen voor het feedback-topic, maar meer topics uit de periode dat favorieten stuk waren. Zolang insided het niet daadwerkelijk op wontfixt zet blijf ik het melden haha. 

Wontfixt? Als ik daar naar Google dan krijg ik te zien dat dit een andere verwoording is voor vergeet het maar?

Oh ja, een issue de status “wontfix” geven is simpelweg idd: we weten van het probleem, maar fixen bewust niet. Wordt nog wel eens gedaan bij problemen met een kleine impact maar veel werk om te fixen bijvoorbeeld. In dit geval zou ik dat krom vinden overigens, maar verbaas me nergens meer over. 
 

Uitleg van een random (groot) project als voorbeeld: https://en.opensuse.org/Bug_Status_WONTFIX

Ik heb Insided om een update gevraagd. Hopelijk krijg ik snel een antwoord.

Badge +3

Antwoord aan de horizon… de denkbeeldige lijn (kim, einder) die zich steeds verder verwijdert naarmate je er dichterbij komt, of hogerop gaat kijken :sweat_smile:

Gaat alles goed met je Robert?

Badge +3

Ja hoor @Erryt NS, ik vermaak me prima.

Bedacht me alleen dat je voor een status ‘wontfix’ dus ook ‘horizon’ zou kunnen invullen, of ‘back burner’ (waakvlammetje) voor een probleem dat totaal geen prioriteit heeft.

Het speelt/speelde bij alle andere InSided klanten ook, dus jouw uitvraag zal (denk ik) weinig invloed hebben.

Het ‘spooktopic’ bij Stel je vraag (ging over iets van 8 januari of zo) is wel gefixt na een paar maanden.

Ik heb er wel vertrouwen in. Ik heb ditmaal de link van dit topic meegestuurd zodat ze alle ondervindingen van jullie nogmaals op een rijtje kunnen zetten.

Dus als ik hier nu grapjes maak over PHP codebases dan raakt er aan de Singel iemand triggered? Gaaf! 😳
 

Ik heb vertrouwen in je Erryt, komt helemaal goed. Wou je taart beloven, maar dat moeten we even uitstellen tot jullie weer op de troosteloze A7 mogen uitkijken. Hadden we kunnen zwaaien vorige week!

Die taart komt dan nog wel. Ik heb zojuist een update ontvangen dat ze in een testfase zitten en hopen dat het deze week volledig is opgelost.

Badge +3

Hoop het, no cake today want van mijn 32 favorieten zijn er nu nog maar 21 over :disappointed_relieved:

Ze staan wel netjes in chronologische volgorde en het feedback topic waar ik onlangs op ingeschreven had (en dat op pagina 2 belandde) staat nu ook weer waar het hoort in het rijtje.

Erryt je weet hopelijk dat ik gek genoeg ben om er ook werkelijk te staan hè 😉 Genoeg van die geintjes geflikt lol. 
 

Maar tnx again, we wachten in spanning af!

 

 

We gaan het zien. We mogen geen mensen op kantoor verwelkomen, maar als je taart brengt kunnen we vast wel even iets verderop bij een restaurant afspreken. :)

 

Ik heb helaas nog geen bericht van Insided dat het daadwerkelijk is opgelost. Hoeveel topics zie je nu staan @Robert B?

Ik krijg zojuist een mail dat het volledig opgelost moet zijn. 

Badge +3

Ik krijg zojuist een mail dat het volledig opgelost moet zijn. 

Volgens het tellertje bij mijn profielfoto zouden er 32 moeten zijn, maar https://community.ns.nl/favorite/overview toont er 21 (oudste met laatste reactie juni 2019).

Onveranderd dus, maar doe voor mij geen moeite verder.

Ik ga er toch achteraan. Het moet gewoon kloppen.

Dank maar weer, zal het eens aankijken. Ben even niet zo actief, nietfit enzo.

Badge +3

Klein detail: Het tellertje bij de lijst van  favoriete topics is weer in overeenstemming met die in het menu bij mijn profielfoto (32) maar het zijn er nog steeds maar 21.

Helaas nog geen nieuwe update, maar ik ben er voor jullie mee bezig! Ik kom er zo snel mogelijk op terug!

Ik had even een weekje vakantie. Ik heb Insided weer laten weten dat het probleem nog speelt. 

Lekker hoor, doe maar luxe ;) Ik heb weinig meer in te brengen overigens, de laatste tijd lijkt het okay te gaan, ik ga verder niet alle oude cijfers matchen en checken. Zijn bij mij honderden favorieten, zo niet meer.

Als kamperen met windkracht 8,9 en een temperatuur van -1 luxe is dan nodig ik je graag uit om een dagje te gaan glamperen. :)

 

Insided heeft trouwens geen informatie doorgegeven, behalve dat ze om voorbeelden vroegen waarbij het nog misgaat. Deze heb ik gegegeven.

Oh hell no, dat laat ik met veel plezier aan jou over. Ik zit liever ergens in de zon!

Ik zie op dit moment geen zonnetje boven mijn tent hangen helaas. Ik zeg lekker niet welk tentje van mij is. ;)

Reageer