beantwoord

Verdwenen favorieten

• 26 January 2021
  • 113 reacties
  • 1799 Bekeken

Aangezien het feedbacktopic totaal genegeerd wordt de laatste maanden: 

Hoe heeft inSided het nu weer voor elkaar gekregen om al mijn favorieten te laten verdwijnen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 January 2021, 15:26

Bekijk origineel

113 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Zou best kunnen. Ik gebruik de favorieten zo weinig dat ik geen idee heb of en welke topics zijn verdwenen en dus ook niet of ze door jullie zijn verwijderd. Ik zie alleen dat verschil in aantal, de reden ervoor is me een raadsel. Het is in ieder niet doordat ik zelf favorieten heb verwijderd, als ik dat doe worden allebei de aantallen minder. Het was meer om aan te geven dat het aantal in het scherm van de favorieten bij mij klopt, dus hopelijk is dat bij Henkie ook zo.

Badge +3

Toen ik van de week zei dat het klopte stond er overal 25, dus precies één pagina vol met keurig gesorteerde topics met de oudste 2 jaar geleden laatst actief.

Van het weekend nog een recent (enkele maanden oud) topic toegevoegd maar dat is onderaan (dus op pagina 2) beland. Verder niet zo spannend.

Bedankt voor de terugkoppelingen. @Momo kan het zijn dat dit topics zijn die uiteindelijk zijn verwijderd door ons?

Ik wacht in spanning af wat men nu weer uit de kast gaat halen. Zonnetje, tuintje, ik overleef het wel tot die tijd. Dank voor al je inspanningen 😎

Weer een week zonder terugkoppeling en dus geen update. Ik wacht ook in spanning af en ik overleef het ook wel tot die tijd! 

Ik heb bericht gekregen dat alles is opgelost. Graag ontvang ik een bevestiging van jullie!

Badge +3

Vanuit Eindhoven witte rook 

Nu Henk nog!

Ow ja same vanuit Belgie voor wat ik zo snel kan zien, lijkt okay.

Super. Bedankt voor al jullie inspanningen! 

Jij ook Erryt!

Niet schrikken Erryt en je hoeft het wat mij betreft ook niet bij inSided neer te leggen, maar voor de lolz en de “hoe krijgen ze het toch telkens weer voor elkaar” momentjes heeft inSided nu toch het tellertje kapot gekregen:

De daadwerkelijke pagina toont nog de juiste resultaten gelukkig :)

Badge +3

Yup… ook bij de buren weer

Ik zet het door!

Reageer