Verdwenen favorieten | NS Community
beantwoord

Verdwenen favorieten


Aangezien het feedbacktopic totaal genegeerd wordt de laatste maanden: 

 

Hoe heeft inSided het nu weer voor elkaar gekregen om al mijn favorieten te laten verdwijnen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 January 2021, 15:26

Bekijk origineel

121 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Zou best kunnen. Ik gebruik de favorieten zo weinig dat ik geen idee heb of en welke topics zijn verdwenen en dus ook niet of ze door jullie zijn verwijderd. Ik zie alleen dat verschil in aantal, de reden ervoor is me een raadsel. Het is in ieder niet doordat ik zelf favorieten heb verwijderd, als ik dat doe worden allebei de aantallen minder. Het was meer om aan te geven dat het aantal in het scherm van de favorieten bij mij klopt, dus hopelijk is dat bij Henkie ook zo.

Badge +3

Toen ik van de week zei dat het klopte stond er overal 25, dus precies één pagina vol met keurig gesorteerde topics met de oudste 2 jaar geleden laatst actief.

Van het weekend nog een recent (enkele maanden oud) topic toegevoegd maar dat is onderaan (dus op pagina 2) beland. Verder niet zo spannend.

Bedankt voor de terugkoppelingen. @Momo kan het zijn dat dit topics zijn die uiteindelijk zijn verwijderd door ons?

Ik wacht in spanning af wat men nu weer uit de kast gaat halen. Zonnetje, tuintje, ik overleef het wel tot die tijd. Dank voor al je inspanningen 😎

Weer een week zonder terugkoppeling en dus geen update. Ik wacht ook in spanning af en ik overleef het ook wel tot die tijd! 

Ik heb bericht gekregen dat alles is opgelost. Graag ontvang ik een bevestiging van jullie!

Badge +3

Vanuit Eindhoven witte rook 

 

Nu Henk nog!

Ow ja same vanuit Belgie voor wat ik zo snel kan zien, lijkt okay.

Super. Bedankt voor al jullie inspanningen! 

Jij ook Erryt!

Niet schrikken Erryt en je hoeft het wat mij betreft ook niet bij inSided neer te leggen, maar voor de lolz en de “hoe krijgen ze het toch telkens weer voor elkaar” momentjes heeft inSided nu toch het tellertje kapot gekregen:

 

De daadwerkelijke pagina toont nog de juiste resultaten gelukkig :)

Badge +3

Yup… ook bij de buren weer

 

Ik zet het door!

Badge +3

6 maanden later… nog steeds onveranderd (geen tellertje in het menu).

Kreeg een tijdje geleden een berichtje van een moderator dat de Community weer aan een update toe was, en of ik nog suggesties had. Neem aan dat alle super users daarover ook benaderd zijn?

En nogmaals, het is allemaal cosmetisch want even doorklikken en je Favorieten zijn er gewoon..

Reputatie 7
Badge +4

Ik wel in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zover ik weet niet, ook nog even terug gekeken in de prive berichten maar kan er niets van terug vinden. 

Badge +3

Ik zover ik weet niet, ook nog even terug gekeken in de prive berichten maar kan er niets van terug vinden. 

Was van @laura_ns (die ik niet kan ‘mentionen’ maar https://community.ns.nl/members/laura-ns-75686 (1 maand geleden) dus jij zou die moeten zien onder https://community.ns.nl/inbox/conversation?with=75686

Inhoud was:

Hi Robert! Even een berichtje van mij! Ik kreeg vandaag een mail dat er binnenkort wat gaat veranderen aan de community qua design. Zoekbalk, headers, indeling, de hele mikmak. Ik vroeg me af of jij als gebruiker nog dingen hebt die je graag anders zou willen zien of ideeën die we daarvoor mee kunnen nemen.

Heb gereageerd met:

Hi Laura! Ik heb verder geen opmerkingen anders dan de dingen die ik al aangegeven had. Dat ging met name om de volgorde van zoekresultaten (mogelijkheid om te sorteren op bijv. de nieuwste eerst of topics met de meeste reacties).

Meestal weet ik topics wel redelijk snel te vinden omdat ik de TS nog weet en dan bij die persoon kijk, of tussen mijn eigen reacties als ik weet hoe lang het ongeveer geleden is.

En de ook al door anderen genoemde 'relevante topics', die vaak erg oud zijn. Voor de rest lees ik dat sommigen zich eraan storen als nieuwkomers hun vraag in een oud/verlaten topic stellen, dus wellicht een (automatische) hint dat het dan misschien zinniger is om een eigen (nieuw) topic te openen?

Laura neemt het mee:

Dat zijn goede suggesties! Thanks! We zijn trouwens deze week begonnen met archiveren, vooral allemaal oud spul en controleren inderdaad op relevantie/verjaring van het topic. Hier werken we stiekem wel al aan dus! 😃 Mocht je nog meer te binnen schieten, let me know!

Topic bij deze gekaapt… wie suggesties heeft, zeg het maar dus (of aan Laura prive) :joy:

Reputatie 7
Badge +4

Privéberichten horen privéberichten te blijven, dat is een vertrouwenskwestie, imho.

Reputatie 7
Badge +3

Was van @laura_ns (die ik niet kan ‘mentionen’ maar https://community.ns.nl/members/laura-ns-75686 (1 maand geleden) dus jij zou die moeten zien onder https://community.ns.nl/inbox/conversation?with=75686

Heb ik echt niet. Maakt niet uit en ik hoef het ook niet alsnog te krijgen. 

 

Badge +3

Privéberichten horen privéberichten te blijven, dat is een vertrouwenskwestie, imho.

Niets vertrouwelijks aan vind ik, en anders gummen maar.

Dat er oude topics gearchiveerd zijn/worden is ook openbare info, vanuit NS/moderators en op welke manier dat gebeurt (op basis van verlaten/gerelateerd/off-topic gegaan) ben ik het ook wel mee eens.

Maar er wordt niet zomaar iets gewist mag ik hopen!

Mijn eerste insteek was om oude topics (met soms hopeloos verouderde info) een slotje te geven, dus niet meer op kunnen reageren, m.a.w. start zelf maar een nieuw topic (als hint).

Ook hier geen bericht. SC was altijd actief in het doormailen van interessante zaken (daar), maar ook die communicatielijn is stilgevallen.

Reageer