beantwoord

Verhoogde tegemoetkoming en de lijn

• 29 augustus 2018
  • 42 reacties
  • 522 Bekeken

Verhoogde tegemoetkoming en de lijn

mijn zoon (28) heeft een beperking hij woonde bij mij ingeschreven oost vlaanderen sinds kort is hij verhuist naar clinge hulst hij had een buzziepas maar toen hij verhuiste kwam de mobib die kon hij niet aan vragen omdat hij is uitgeschreven bij de cm nu is mijn vraag op zijn verhoogde tegemoetkoming kaart staat een tekentje de lijn op kan hij dan ook met die kaart op de bus in belgie ?

(Foto's verwijderd door moderator.)
icon

Beste antwoord door Miriam NS 29 augustus 2018, 21:48

Begrijpelijk dat je je dan een beetje zorgen maakt. Ik zie dat De Lijn morgenvroeg vanaf 07.00 uur weer bereikbaar is, dus misschien is het goed om dan even te bellen. Dan heb je direct een reactie en weet je hopelijk waar je aan toe bent.
Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge
weet ik veel ik dacht er staat van voeg zoveel mogelijk dingen erbij
Natuurlijk niet. Je post nu toch op een openbaar forum.🤔

Een post bewerken doe je door aan de rechter kant op de drie blauwe puntjes te klikken en daarna op bewerken te klikken en dan kan je je bericht aanpassen.
Reputatie 7
Badge
ik ga de vraag ook stellen bij delijn even kijken wat die daar over zegt
de tekst is weg foto blijft gezellig daar hangen

De bedoeling is wel dat de foto weg zal gaan natuurlijk he. Ik zal even een berichtje sturen naar een mod.
Het is nu te laat, na een uur kan je niets meer aanpassen maar een moderator zal het wel verwijderen binnenkort.
Ik begrijp dat dit erg vervelend is, maar denk dat je toch het beste deze vraag bij De Lijn neer kan leggen. Hier vind je hun contactmogelijkheden. Ik hoop dat zij je hier verder mee kunnen helpen.
Ik begrijp dat dit erg vervelend is, maar denk dat je toch het beste deze vraag bij De Lijn neer kan leggen. Hier vind je hun contactmogelijkheden. Ik hoop dat zij je hier verder mee kunnen helpen.
ik heb die vraag ook naar hun gestuurd maar nu hoor of lees ik dat ik die verhoogde tegemoet kaart niet eens mag gebruiken maar daar weet ik dus niks van moeten ze daar waar hij nu verblijft een nederlandse kortings kaart aanvragen waarom verteld niemand mij niks ik weet ook niet hoe dat te werk gaat ik ben blond en 61 ik hoop dat je mij een beetje op weg kan helpen zodat ik kan zorgen dat hij de juiste treinkaart krijgt
Als ik het goed begrijp heb je deze reactie niet van De Lijn zelf ontvangen, klopt dat? In dat geval kun je toch het beste hun reactie afwachten, aangezien zij je hier het beste over kunnen informeren. Als toch blijkt dat er een Nederlandse kortingskaart aan te pas moet komen dan kunnen wij je hier vast en zeker verder bij helpen.
Begrijpelijk dat je je dan een beetje zorgen maakt. Ik zie dat De Lijn morgenvroeg vanaf 07.00 uur weer bereikbaar is, dus misschien is het goed om dan even te bellen. Dan heb je direct een reactie en weet je hopelijk waar je aan toe bent.
Ja dat moet voorkomen worden. Succes met het contact met De Lijn morgen!
Reputatie 7
Ik zie dit met lede ogen aan.. ook al gaat het maar zijdelings over NS natuulijk, maar een grensgeval.

Welk deel dan 😂. Ik heb nog niets gezien wat met NS te maken heeft..
Reputatie 7
Badge
Beste Elvisia, ik denk dat je beter de foto's kan verwijderen omdat je nu op een openbaar forum post. Op deze foto's staan namelijk persoonlijke gegevens en iedereen kan die nu zien.
Dit soort gegevens kan je beter via een prive bericht even naar de moderators sturen ofzo. Maar zeker niet zo openbaar.
weet ik veel ik dacht er staat van voeg zoveel mogelijk dingen erbij
kunnen jullie dat dan verwijderen zodat ik het weer opnieuw kan doen zonder die foto,s
Reputatie 7
Badge
Ik kan het niet maar een moderator kan dat wel doen.
Jij kan het zelf trouwens ook doen he... als je op die drie puntjes klikt dan kan je je bericht aanpassen en daarna kan je de foto's weghalen. En daarna klik je (ook weer aan de rechter kant) op de blauwe knop waarop staat opslaan en daarna komt de post die jij hebt bewerkt in het topic te staan.
tekst kun je verwijderen maar de foto,s dan
Reputatie 7
Ik denk ook niet dat dit de plaats is voor jouw vraag. De vraag gaat over De Lijn (de Belgische busvervoerder) en je bent nu op het forum van de Nederlandse Spoorwegen. Je zou je graag beter aan hun kunnen stellen. De NS is hier namelijk geen partij in..
het staat wel op de treinkaart
Reputatie 7
Een treinkaart voor de Belgische spoorwegen (die overigens in Nederland ook niet geldig is)
Reputatie 7
Badge
tekst kun je verwijderen maar de foto,s dan
Oke uh....probeer het nog een keer. Misschien lukt het als je de foto selecteerd ofzo en daarna drukt op backspace (verwijderen dus) en kijk even of het dan wel lukt.

De bedoeling is wel dat de foto weg zal gaan natuurlijk he. Ik zal even een berichtje sturen naar een mod.

Dat mag niet volgens de huisregels 😀

Stuur geen privéberichten naar de moderators tenzij wij er expliciet om vragen.
maar hoe krijg ik de foto,s weg
Reputatie 7
Badge +3
Uh, waar gaat dit over???
sorry de tekst is al weg was eigelijk de bedoeling dat die foto,s weg gingen maar dat lukt niet
Hallo Elvisia, welkom op onze Community!

Ik heb de foto's inderdaad verwijderd, maar ben nog wel benieuwd naar de tekst. Zou je deze nog kunnen toevoegen?
Hallo Elvisia, welkom op onze Community!

Ik heb de foto's inderdaad verwijderd, maar ben nog wel benieuwd naar de tekst. Zou je deze nog kunnen toevoegen?

mijn zoon (28) heeft een beperking hij woonde bij mij ingeschreven oost vlaanderen sinds kort is hij verhuist naar clinge hulst hij had een buzziepas maar toen hij verhuiste kwam de mobib die kon hij niet aan vragen omdat hij is uitgeschreven bij de cm nu is mijn vraag op zijn verhoogde tegemoetkoming kaart staat een tekentje de lijn op kan hij dan ook met die kaart op de bus in belgie ?

Reageer