Verkeerd ingecheckt Zwolle station | NS Community
beantwoord

Verkeerd ingecheckt Zwolle station

  • 23 May 2022
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Ik heb zaterdagavond 21 mei om 20.50 ingescheckt bij de poortjes in Zwolle. De poortjes gingen niet open. Verderop waren ook poortjes en daar lukte het wel. Toen heb ik bij spoor 8 weer ingescheckt maar ik wist niet dat dat niet nodig was. In Nijverdal aangekomen heb ik zogenaamd uitgecheckt maar het scherm toonde aan dat ik ingescheckt had. Ik hield mijn pasje nog een keer voor het scherm en toen las ik : U hebt al ingescheckt. Wat moet ik nu doen om het goed te krijgen? Mijn pasjesnummer is 3528 0434 1446 8956 

Ik heb gereisd met Blauwnet

icon

Beste antwoord door Laura NS 23 May 2022, 13:39

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op onze NS Community, Alien Valk. Vervelend dat het even mis is gegaan. Maar niks wat niet op te lossen is. Neem je hiervoor contact op met onze NS Klantenservice?

Reageer