beantwoord

Verklaring

• 23 februari 2018
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb een verklaring nodig van NS voor mijn school dat er vandaag rond ongeveer 12uur een storing was tussen Den haag en Rotterdam. En ik was toen niet op tijd voor mijn tentamen omdat er geen treinen reden naar Breda. Ik had al gevraagd bij station maar ze hadden de formulier niet.

Alvast bedank!
icon

Beste antwoord door DDietzen 23 februari 2018, 17:41

Ik weet niet of zo'n formulier wel nodig is. Op OVtijden is vrij nauwkeurig terug te vinden welke treinen op een dag met vertraging reden of zijn uitgevallen, dat zou genoeg bewijs moeten zijn. (In mijn ogen dan hè 😉 )

Bij wijze van voorbeeld: hier alle vertrekkende treinen vanaf Den Haag HS vandaag. Tijd en station kunt u naar believen aanpassen, het gaat zelfs terug tot november 2013. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Ik weet niet of zo'n formulier wel nodig is. Op OVtijden is vrij nauwkeurig terug te vinden welke treinen op een dag met vertraging reden of zijn uitgevallen, dat zou genoeg bewijs moeten zijn. (In mijn ogen dan hè 😉 )

Bij wijze van voorbeeld: hier alle vertrekkende treinen vanaf Den Haag HS vandaag. Tijd en station kunt u naar believen aanpassen, het gaat zelfs terug tot november 2013. 🙂
Hallo ADS en welkom op het NS Forum,

VIa de site die DDietzen gaf kan je achterhalen hoeveel minuten vertraging jouw trein exact had. Kan je je hiermee redden?

Reageer