Verleent Eva service? Waar kan ik mijn vraag stellen?

• 8 augustus 2014
  • 11 reacties
  • 397 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
U zegt:Heeft U nu echt niet door dat U er voor de treinreiziger bent en niet andersom?
EVA zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Wilt u me nog een keer vertellen wat u bedoelt?
U zegt:dit bedoel ik dus
EVA zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
U zegt:een eva van vlees en bloed zou prettiger zijn.
EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:stuur ze dit maar door.
EVA zegt:Dat begreep ik even niet. Mag ik nog een keer vragen waar het over gaat?
U zegt:over het nederlandse spoorwegvervoer
EVA zegt:Dat begreep ik even niet. Wat bedoelt u?
U zegt:Stuur dit maar door naar de klantenservice
EVA zegt:Sorry, maar ik kom er echt niet uit. Ik raad u dan ook aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice. Wilt u dat?
U zegt:Het is duidelijk dat U probeert om U niet welgevallige vragen op deze manier te weren. Ondertussen jaagt U al uw klanten de trein uit.
EVA zegt:Wat is uw vraag precies?
U zegt:Zou dit alles mogelijk verstuurd kunnen worden?
U zegt:Of dit verstuurd kan worden.
EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Sorry, maar ik kom er echt niet uit. Ik raad u dan ook aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice. Wilt u dat?
U zegt:Die zullen me waarschijnlijk ook niet verder kunnen helpen, die zullen ook niet blij zijn met dat chipkaartengedoe
EVA zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
U zegt:De meeste mensen zullen wel iets beters te doen hebben dan deelnemen aan uw kansspel
EVA zegt:Dat begreep ik even niet. Wilt u me nog een keer vertellen wat u bedoelt?
U zegt:en wanneer komt u weer met de suggestie van de klantenservice?
EVA zegt:Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:ja
EVA zegt:Mijn collega's zijn op dit moment telefonisch bereikbaar via 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt ook een reactie achterlaten op het NS Serviceforum. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?

11 reacties

Ja ik had ook net zo'n raar gesprek wilde vragen waar ik naar toe kon e mailen naar klanten service
krijg ik ook dat telefoon nr en adres ...... ben maar gestopt want de antwoorden sloegen nergens op.Waarom staat er niet gewoon een mail adres op de site....er staat dat je dat verkrijgt via eva nou mij is het dus niet gelukt......ik word er een beetje moe van ...ik ben al een paar dagen bezig om mijn probleem met de keuzedagen opgelost te krijgen maar ik blijf maar heen en weer schrijven om moedeloos van te worden sorry
quote=sinkeldam]U zegt:Heeft U nu echt niet door dat U er voor de treinreiziger bent en niet andersom?
EVA zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Wilt u me nog een keer vertellen wat u bedoelt?
U zegt:dit bedoel ik dus
U zegt:een eva van vlees en bloed zou prettiger zijn.
EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:stuur ze dit maar door.
EVA zegt:Dat begreep ik even niet. Mag ik nog een keer vragen waar het over gaat?
U zegt:over het nederlandse spoorwegvervoer
EVA zegt:Dat begreep ik even niet. Wat bedoelt u?
U zegt:Stuur dit maar door naar de klantenservice
EVA zegt:Sorry, maar ik kom er echt niet uit. Ik raad u dan ook aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice. Wilt u dat?
U zegt:Het is duidelijk dat U probeert om U niet welgevallige vragen op deze manier te weren. Ondertussen jaagt U al uw klanten de trein uit.
U zegt:Zou dit alles mogelijk verstuurd kunnen worden?
U zegt:Of dit verstuurd kan worden.
EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Sorry, maar ik kom er echt niet uit. Ik raad u dan ook aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice. Wilt u dat?
U zegt:Die zullen me waarschijnlijk ook niet verder kunnen helpen, die zullen ook niet blij zijn met dat chipkaartengedoe
U zegt:De meeste mensen zullen wel iets beters te doen hebben dan deelnemen aan uw kansspel
EVA zegt:Dat begreep ik even niet. Wilt u me nog een keer vertellen wat u bedoelt?
U zegt:en wanneer komt u weer met de suggestie van de klantenservice?
EVA zegt:Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
EVA zegt:Mijn collega's zijn op dit moment telefonisch bereikbaar via 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt ook een reactie achterlaten op het NS Serviceforum. Is er nog iets anders waarmee ik u van dienst kan zijn?[/quote]
EVA zegt:Ik begrijp dat u contact op wilt nemen met de klantenservice. Ik kan u ook proberen te helpen. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
EVA zegt:Hieronder kunt u uw vraag formuleren.
U zegt:email
EVA zegt:NS maakt geen gebruik van een algemeen e-mailadres. U kunt via mij een e-mailbericht achterlaten voor NS Klantenservice. Wilt u dat?
EVA zegt:Kunt u in twee à drie woorden het onderwerp van uw vraag omschrijven?

Dit is de manier om een mail te sturen naar de klantenservice, gewoon tegen EVA zeggen email, zoals je kan zien. Na die laatste vraag vraagt ze wat meer gegevens en zal de mail daadwerkelijk versturen. Succes.
Hallo sinkeldam, welkom op het NS Serviceforum. Eva is onze digitale assistent, maar wij als moderators zijn niet digitaal. Kan ik je ergens bij helpen? 😉 Mocht je een e-mail willen sturen, dan zou je bij Eva het woord "email" kunnen invullen (zoals Loes aangeeft), en vervolgens een e-mail sturen.
Je titel is aangepast en je topic is verplaatst naar "Off-topic", daar past dit topic beter onder.

Groet, Stephan
Heb ik iets niet goed gedaan omdat u reageerd op sinkeldam ik had daarop gereageerd ......wat u bij eva heb ik het woord email i
geschreven en ook email sturen ....

maar geen juist antwoord terug helaas denk dat ik dan maar een brief stuur want dir schiet niet echt op

quote=Stephan NS]Hallo sinkeldam, welkom op het NS Serviceforum. Eva is onze digitale assistent, maar wij als moderators zijn niet digitaal. Kan ik je ergens bij helpen? 😉 Mocht je een e-mail willen sturen, dan zou je bij Eva het woord "email" kunnen invullen (zoals Loes aangeeft), en vervolgens een e-mail sturen.
Je titel is aangepast en je topic is verplaatst naar "Off-topic", daar past dit topic beter onder.

Groet, Stephan[/quote]
Dit is de manier om een mail te sturen naar de klantenservice, gewoon tegen EVA zeggen email, zoals je kan zien.

Merkwaardig dat EVA het woord email aanziet voor e-mail.
Haha, heel scherp Pe_pe ;)

@ isaha: Als je een e-mail stuurt via Eva, krijg je ongeveer binnen 2 weken reactie. Dat is de behandeltijd van de e-mails op dit moment. Ik adviseer je dus een reactie af te wachten, maar het is uiteraard ook geen probleem om een brief te sturen. Tevens heeft Susan in een privébericht contact met je opgenomen, je kunt aan haar ook je vraag stellen.
Ja dat klopt ik heb Susan gisteren terug gemaild maar niets gehoord....overigens is het gelukt via Eva een mail te sturen dus bedankt..... Ik hoop dat het snel is opgelost en dat mijn nieuwe keuzedag nu eindelijk op mijn ns te zien is
Momenteel is Susan niet aanwezig, je privébericht zal zo snel mogelijk worden opgepakt.
Tot die tijd zou je ook bij de kaartautomaat of bij het loket op het station kunnen kijken of er een Keuzedag klaarstaat. Goed weekend!
Dan wacht ik op het antwoord van Susan want moet 5 km fietsen naar het dicht bijzijnde station
Bedankt en ook een fijn weekend
Goedenmorgen weet u wanneer Susan weer bereikbaar is ?Er zijn nu 11 dagen om van de maand Augustus en nog steeds staat er geen nieuwe keuzedag klaar in mijn NS...en om nou iedere keer 5 km te fietsen naar de automaat ...je zal maar van plan zijn om de trein te nemen en er staat geen keuze dag klaar....ik begin er nu echt van te balen dat het nog steeds na meer dan 1 week heen en weer te berichten geen oplossing
vrgr Isabel
Momenteel is Susan niet aanwezig, je privébericht zal zo snel mogelijk worden opgepakt.
Tot die tijd zou je ook bij de kaartautomaat of bij het loket op het station kunnen kijken of er een Keuzedag klaarstaat. Goed weekend!
Beste Isaha, hier ben ik. 😉 Ik heb je privébericht beantwoord!

Goedenmorgen weet u wanneer Susan weer bereikbaar is ?Er zijn nu 11 dagen om van de maand Augustus en nog steeds staat er geen nieuwe keuzedag klaar in mijn NS...en om nou iedere keer 5 km te fietsen naar de automaat ...je zal maar van plan zijn om de trein te nemen en er staat geen keuze dag klaar....ik begin er nu echt van te balen dat het nog steeds na meer dan 1 week heen en weer te berichten geen oplossing
vrgr Isabel

Reageer