Volgens de NS heb ik 3 account, maar dat klopt absoluut niet!

• 7 December 2014
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Paar dagen geleden kreeg ik van de NS een mail dat ik 3 verschillende account heb of had op deze NS forum. Ik stond nogal verbijsterd naar die mail er naar te kijken. Van hoe komen ze daarbij?! Ik heb maar slechts 1 account en 1 NS abonnement. Dus die mail die de NS naar mij heeft geschreven klopt helemaal niets van! Ik was zelf in het begin wel eens wat Sumber Alam had geschreven, maar achteraf vond ik zijn verhalen best wel extreem dus ik heb ook automatisch afstand van hem genomen. Dat van Intercitydirect is het account van mijn vriend hij komt nu nog af en toe bij mij weleens langs. Zelf woont hij in Amsterdam en ik in Weesp. Gezien de mogelijke roddels over de onveiligheid van station Weesp, weet ik voor nu momenteel niet of hij in Weesp per trein durft te komen. In het verleden kwam hij in aanraking met een groep hooligans en de politie dus ik denk dat hij daaraan ook best wel trauma's aan heeft overgehouden. Sumber Alam Kennen Wij Niet Persoonlijk. Helaas heb ik niet de wachtwoord dan zowel van Intercitydirect als dat van Sumber alam. Ik hoop jullie te hebben geinformeerdeerd en hopelijk heb jullie mee gerust gesteld.

2 reacties

Ik heb dit ook kenbaar gemaakt bij de NS Klantenservice. Ook staat mijn eigen wachtwoord in de brief die jullie over de post krijgen erbij vermeld. Dus binnenkort komt er een brief die ik naar de NS klantenservice heb verstuurd.
Ik adviseer je even op de mail hierover te reageren, dan proberen we via die weg tot een oplossing te komen.

Reageer