beantwoord

Volgorde van berichten op het forum

• 11 maart 2014
  • 2 reacties
  • 344 Bekeken

Kunnen de nieuwste berichten op het forum niet al eerste getoond worden? Nu moest ik eerst 3 pagina's doorworstelen om te kijken of mijn reactie geplaatst was in het voorstel-topic. Een NS-ICT-er heeft hier niet over nagedacht. 😉
icon

Beste antwoord door Stephan NS 12 maart 2014, 10:16

Beste Christiaan,

Bedankt voor je feedback.
We hebben er bewust voor gekozen om het nieuwste bericht onderaan te plaatsen, omdat je anders van beneden naar boven zou moeten lezen waar het topic precies over gaat. In sommige gevallen zul je dus inderdaad even moeten scrollen, maar ik hoop dat het gemak van boven naar beneden lezen dit enigzins goedmaakt. :)
Mochten wij vaker reacties hierop krijgen, dan zullen we dit nog eens bekijken.

Ik heb tevens je titel ingekort en verplaatst naar "Welkom", zodat het beter vindbaar is. Hier zou je in het vervolg ook eventuele andere feedback over het NS Serviceforum kunnen plaatsen.

Groet,

Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Je zou de reacties op chronologische volgorde kunnen sorteren. Niet dat jouw bericht dan altijd bovenaan staat, want er volgen natuurlijk altijd weer andere berichten en reacties.
Als je op de hoogte wilt blijven van reacties op topics van jou of waarop je hebt gereageerd, zou je bij "algemene instellingen" de optie "Ontvang notificaties van je favorieten" op ja kunnen instellen. Je krijgt dan vanzelf per e-mail bericht als er een reactie is met in dat mailtje ook nog eens een link daarheen.

Als je dan al zo ver aan het scrollen bent geweest zul je waarschijnlijk rechts onderaan een logootje hebben zien staan met "Powered by".
Voor dit forum heeft NS n.l. een extern bureau in de arm genomen.
En van een forum dat amper 1 maand online is mag je nog niet verwachten dat alle kinderziektes er uit zijn.
Moderators, forumleden, iedereen moet langzaam aan ervaring opdoen.
En juist feedback is dan belangrijk om het forum uiteindelijk zo aan te passen dat het een ontmoetingsplaats wordt met "voor elk wat wils".
Daar hebben de NS-ICTers, moderators en de mensen van InSIded heus wel over nagedacht.
Maar je kunt op papier alles nog zo mooi maken, de praktijk moet het allemaal uitwijzen.

Vr.gr.
Hans

Beste Christiaan,

Bedankt voor je feedback.
We hebben er bewust voor gekozen om het nieuwste bericht onderaan te plaatsen, omdat je anders van beneden naar boven zou moeten lezen waar het topic precies over gaat. In sommige gevallen zul je dus inderdaad even moeten scrollen, maar ik hoop dat het gemak van boven naar beneden lezen dit enigzins goedmaakt. :)
Mochten wij vaker reacties hierop krijgen, dan zullen we dit nog eens bekijken.

Ik heb tevens je titel ingekort en verplaatst naar "Welkom", zodat het beter vindbaar is. Hier zou je in het vervolg ook eventuele andere feedback over het NS Serviceforum kunnen plaatsen.

Groet,

Stephan

Reageer