Voor de 3e keer solliciteren

• 29 november 2020
  • 3 reacties
  • 375 Bekeken

Hoi iedereen!

Ik heb 3 jaar geleden ( 2018) gesolliciteerd voor HC, de procedure verliep best wel goed, totdat ik aankwam bij het rollenspel bij testned, ineens kreeg ik een blackout. Na de rollenspel heb ik te horen gekregen dat ik niet door mocht gaan met de procedure, wat ik spijtig vond. Ik heb toen ervaring op gedaan als treinsteward dat vond ik erg leuk en heb na een jaar weer gesolliciteerd weer voor HC. Dit keer was ik op gesprek gekomen in Amersfoort, ik had mij heel goed voorbereid, maar aan het eind van het gesprek gaven ze aan dat ik niet gemotiveerd was:( terwijk ik 100 procent dat wel was. Nu wil ik opnieuw solliciteren maar ben weer bang om afgewezen te worden, is er iemand die mij van mijn angst weg kan helpen. Ik ben jullie erg dankbaar.

Alvast bedankt. 

3 reacties

Hallo Maartje123, welkom op de NS Community. 

Ik kan mij goed voorstellen dat het ontzettend spannend is dat weer opnieuw wil gaan solliciteren. Ik vind het super goed van je dat je blijft proberen. Je angst wegnemen kan vrees ik niemand. De kans dat je niet wordt aangenomen blijft altijd bestaan. Ik wil je heel veel succes wensen en als je het leuk vindt dan lezen we hier graag je updates over hoe het gaat!

Hey!

Dank je voor je berichtje,en motivatie. ik zal je op de hoogte houden. 

Gr Maatje.

Reputatie 7
Badge +3

Als je twee keer minder geschikt bent bevonden is het natuurlijk de vraag of je moet vasthouden aan een baan als conducteur of ook eens moet kijken naar andere opties. Je blind staren op één enkel specifiek beroep is in zijn algemeenheid niet zo verstandig. 

Reageer