Voor de carnavalisten

• 8 februari 2018
  • 30 reacties
  • 614 Bekeken

Badge +3
Fijn dat de NS Reisplanner Xtra app weet waar Lampegat (Eindhoven), Oeteldonk ('s-Hertogenbosch) en Kruikenstad (Tilburg) liggen, maar dat wist ik ook nog wel.

Maar je zou maar naar Sjpassemig (Heerlen), Piëlhaazeriek (Venray) of Hotsjekkerstad (Tiel) of zo willen... Nou dat kan dus! :P

Lijstje!

30 reacties

Reputatie 7
Badge
Fijn dat de NS Reisplanner Xtra app weet waar Lampegat (Eindhoven), Oeteldonk ('s-Hertogenbosch) en Kruikenstad (Tilburg) liggen, maar dat wist ik ook nog wel. Maar je zou maar naar Sjpassemig (Heerlen), Piëlhaazeriek (Venray) of Hotsjekkerstad (Tiel) of zo willen... Nou dat kan dus! :P

Het ontwikkelteam heeft inmiddels alle fouten uit de app gehaald?
Reputatie 7
Badge +3
Mijn ervaring: mijdt in Brabant op zondag de sprinters die maar om het uur rijden. Die worden niet versterkt (dat betekent eens per uur een losse Flirt3) wat betekent dat de kans groot is dat je achterblijft op het perron. Dat probleem is er al jaren.
Reputatie 1
Van de meeste horen zeggen is Carnaval meest onder de NL-rivieren. Maar in mijn woonplaats is de carnavalsvereniging juist opgeheven omdat er minder belangstelling voor is en geen meer mensen er voor zijn. In Noord-Holland en Groningen zou de carnaval niet zo veel populairder zijn dan beneden de rivieren.
Badge +3
Het ontwikkelteam heeft inmiddels alle fouten uit de app gehaald?

Misschien moeten ze daar maar eens een werkoverleg over doen onder het genot van de nodige meters aangelengd bier uit plastic bekertjes :?

@De Wajonger ook leuk die kaart! Helmond vind je trouwens als Kattegat, maar Keiebijters... verwijst ook naar een of andere stichting in Helmond :)

Tilburg is trouwens Kruikenstad maar de inwoners noemen ze Kruikenzeikers. Dat komt uit het verleden toen daar een levendige textielindustrie was en ze met urine wol wasten :S
Reputatie 6
Badge +1
Tsjonge dat die NS ontwikkelaars hun tijd steken in carnaval 😉
In Noord-Holland en Groningen zou de carnaval niet zo veel populairder zijn dan beneden de rivieren.
Hier in 't oosten zijn ze er nog wel even zoet mee, maar lijkt het eerder een smoes om flink te kunnen zuipen. Zelf geef ik er weinig om verders en ordinair zuipen doe ik ook niet 😃
Reputatie 7
Badge +3
lijkt het eerder een smoes om flink te kunnen zuipen.
In Leiden hebben we daar 3 oktober voor 😛
Nou, tot 3 oktober dan 😃
Badge +3
En de Zwarte Cross, Coen en Sander Fest... etc. :D

Deze Barry Badpak klinkt trouwens wel Leids 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Nou, tot 3 oktober dan :D
Zul je toch naar mijn huis moeten komen, ik ga de binnenstad niet in dan.

En ja, die Barry Badpak komp uit Leie 😉
Badge +3
Zul je toch naar mijn huis moeten komen, ik ga de binnenstad niet in dan.
Volgens mij ooit nog wel met jou op 3 oktober de stad in geweest, of was dat met de mannen van UnityFM (Mart, Henry en Sjaalmans) of Soulbone?
Reputatie 7
Badge +3
Met mij niet. Zal dan wel met één van de anderen geweest zijn.
Badge +3
Met mij niet. Zal dan wel met één van de anderen geweest zijn.
Ik denk het, maar weet niet meer zeker of het 3 oktober was. Kan ook nog met Brenda geweest zijn (1 mei 2008) er was in ieder geval kermis of zo.
Reputatie 7
Badge +3
Er is er ook elk jaar een Paaskermis ergens in april.

Maar met 3 oktober is er wel meer dan alleen kermis 😉
Badge +3
Voor de liefhebbers tot 23:59 www.iturn.nl Daniella en Timothy (Timmie)..
Reputatie 1
lijkt het eerder een smoes om flink te kunnen zuipen.
In Leiden hebben we daar 3 oktober voor :P
Leiden, it's the place for me!
De verantwoordelijke gooide vandaag nog een leuk, toepasselijk plaatje op Twitter :D

Reputatie 1
De verantwoordelijke gooide vandaag nog een leuk, toepasselijk plaatje op Twitter :D

Grappig hoor Henk.
Reputatie 6
Badge
Tsjonge dat die NS ontwikkelaars hun tijd steken in carnaval ;-)
Stap eens in een FLIRT tijdens de carnavals-periode en let eens op de mooie schermen in de trein 😉

Een +1 voor diegene die dit bedacht heeft 😃
Klein beetje lol op de verloren momenten moet kunnen 😃
Badge +3
Helaas geen FLIRT trein gezien, zover ik weet.. maar deze wel typerend voor het zuiden des landsch en zo :P

Iemand op Twitter wist wie die 110 :? stationsnamen in de planner geschoven had maar die gaf een niet werkende link. De naam van de schuldige begon met een S... :?
Sjoerd? 🙂
Reputatie 6
Badge
Geen Hajo 😛? (wie kent hem nog 😉 )
Badge +3
Sjoerd klinkt bekend inderdaad. Het was dus een eenmansactie en veel capaciteit en geld zal het niet gekost hebben 😛
Ach, dit zijn van die geintjes die je in een avondje met een laptopje op de bank effe doet. Dat is juist het leuke als je een beetje van je werk houdt, moet kunnen zoiets 🙂

Reageer