Voor de carnavalisten

• 8 februari 2018
  • 30 reacties
  • 614 Bekeken

Badge +3
Fijn dat de NS Reisplanner Xtra app weet waar Lampegat (Eindhoven), Oeteldonk ('s-Hertogenbosch) en Kruikenstad (Tilburg) liggen, maar dat wist ik ook nog wel.

Maar je zou maar naar Sjpassemig (Heerlen), Piëlhaazeriek (Venray) of Hotsjekkerstad (Tiel) of zo willen... Nou dat kan dus! :P

Lijstje!

30 reacties

Badge +3
Nou, op veler verzoek zijn ze er weer hoor (app only).

https://nieuws.ns.nl/ns-reisplanner-in-carnavalsstemming

Aldus Monique van Hezewijk, PR manager Zuid (030 - 235 70 70 voor feedback)

Ik zou een betere foto erbij plaatsen, maar goed, Alaaf dus! 🍻
Reputatie 7
Badge +4
Tja 😉
Badge +3
Ik heb 'Moddergat' ook gevonden. Ik vraag me af of daar ook carnaval gevierd wordt.

Ehh.. als ik die zoek in de app dan hebben ze daar een bushalte dus :? :P

Overigens is de hele 'extra functionaliteit' alweer verdwenen uit de app (Android) dus kunnen de zuiderlijke zonderlingen weer normaal doen.

Het was trouwens opvallend rustig op de weg vandaag (met name vanochtend) dus denk dat veel mensen toch maar een (half) dagje vrij genomen hebben. Of ze moesten naar de kerk om een askruisje op hun hoofd te laten zetten.. en dan natuurlijk 40 dagen ramadan vasten tot aan Pasen 😃
Badge +3
Haha ja. Ik weet niet wat er (reactie #19) op de schermen in de FLIRTs te zien was maar als het was wat ik vermoed vind ik dat wel weer knap gedaan 😃
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb 'Moddergat' ook gevonden. Ik vraag me af of daar ook carnaval gevierd wordt.
Ach, dit zijn van die geintjes die je in een avondje met een laptopje op de bank effe doet. Dat is juist het leuke als je een beetje van je werk houdt, moet kunnen zoiets 🙂
Badge +3
Sjoerd klinkt bekend inderdaad. Het was dus een eenmansactie en veel capaciteit en geld zal het niet gekost hebben 😛
Reputatie 6
Badge
Geen Hajo 😛? (wie kent hem nog 😉 )
Sjoerd? 🙂
Badge +3
Helaas geen FLIRT trein gezien, zover ik weet.. maar deze wel typerend voor het zuiden des landsch en zo :P

Iemand op Twitter wist wie die 110 :? stationsnamen in de planner geschoven had maar die gaf een niet werkende link. De naam van de schuldige begon met een S... :?
Klein beetje lol op de verloren momenten moet kunnen 😃
Reputatie 6
Badge
Tsjonge dat die NS ontwikkelaars hun tijd steken in carnaval ;-)
Stap eens in een FLIRT tijdens de carnavals-periode en let eens op de mooie schermen in de trein 😉

Een +1 voor diegene die dit bedacht heeft 😃
Reputatie 1
De verantwoordelijke gooide vandaag nog een leuk, toepasselijk plaatje op Twitter :D

Grappig hoor Henk.
De verantwoordelijke gooide vandaag nog een leuk, toepasselijk plaatje op Twitter :D

Reputatie 1
lijkt het eerder een smoes om flink te kunnen zuipen.
In Leiden hebben we daar 3 oktober voor :P
Leiden, it's the place for me!
Badge +3
Voor de liefhebbers tot 23:59 www.iturn.nl Daniella en Timothy (Timmie)..
Reputatie 7
Badge +3
Er is er ook elk jaar een Paaskermis ergens in april.

Maar met 3 oktober is er wel meer dan alleen kermis 😉
Badge +3
Met mij niet. Zal dan wel met één van de anderen geweest zijn.
Ik denk het, maar weet niet meer zeker of het 3 oktober was. Kan ook nog met Brenda geweest zijn (1 mei 2008) er was in ieder geval kermis of zo.
Reputatie 7
Badge +3
Met mij niet. Zal dan wel met één van de anderen geweest zijn.
Badge +3
Zul je toch naar mijn huis moeten komen, ik ga de binnenstad niet in dan.
Volgens mij ooit nog wel met jou op 3 oktober de stad in geweest, of was dat met de mannen van UnityFM (Mart, Henry en Sjaalmans) of Soulbone?
Reputatie 7
Badge +3
Nou, tot 3 oktober dan :D
Zul je toch naar mijn huis moeten komen, ik ga de binnenstad niet in dan.

En ja, die Barry Badpak komp uit Leie 😉
Badge +3
En de Zwarte Cross, Coen en Sander Fest... etc. :D

Deze Barry Badpak klinkt trouwens wel Leids 🙂
Nou, tot 3 oktober dan 😃
Reputatie 7
Badge +3
lijkt het eerder een smoes om flink te kunnen zuipen.
In Leiden hebben we daar 3 oktober voor 😛
In Noord-Holland en Groningen zou de carnaval niet zo veel populairder zijn dan beneden de rivieren.
Hier in 't oosten zijn ze er nog wel even zoet mee, maar lijkt het eerder een smoes om flink te kunnen zuipen. Zelf geef ik er weinig om verders en ordinair zuipen doe ik ook niet 😃

Reageer