beantwoord

Vraag: bezwaar uitstel van betaling

• 10 december 2014
  • 2 reacties
  • 603 Bekeken

Hallo,

Ik heb ongeveer 1,5 week geleden per post bezwaar aangetekend tegen de boete bij uitstel van betaling. Ik heb hier nog niets van vernomen en vroeg me af of mijn brief wel is aangekomen bij de Klantenservice.

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Inge NS 10 december 2014, 16:31

Welkom op het forum ilse.schepers.7!

Het kan inderdaad enkele weken duren voordat je een antwoord ontvangt van NS Boetebeleid. Gezien de betalingstermijn is het daarom aan te raden om de boete eerst te betalen, aangezien we eventuele verhogingen niet kwijtschelden.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Het kan wel vier weken duren voordat je een reactie van NS kunt verwachten. Je moet er ondertussen wel voor zorgen dat je de boete betaalt. Doe je dat niet dan lopen de kosten alleen maar verder op.
Welkom op het forum ilse.schepers.7!

Het kan inderdaad enkele weken duren voordat je een antwoord ontvangt van NS Boetebeleid. Gezien de betalingstermijn is het daarom aan te raden om de boete eerst te betalen, aangezien we eventuele verhogingen niet kwijtschelden.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het Off topic forum. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer