beantwoord

Vraag: Bij reis in daluren geen korting gekregen maar bericht sturen lukt niet

• 15 June 2016
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Sivan NS bedankt voor je reactie op: Bij reis in daluren geen korting gekregen
Maar klikkend op je naam en stuur een bericht krijg ik de melding: U heeft geen toestemming om een privébericht te versturen.
Hoe nu?

trouwens ik heb sinds de tachtiger jaren een voordeelurenkaart
icon

Beste antwoord door Tochjo 15 June 2016, 08:56

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt Sivan geen bericht sturen, omdat uw account nog niet geactiveerd is. Dat is trouwens ook de reden dat u een nieuw topic moest maken en niet in uw vorige topic op Sivans bericht kon reageren. Het activeren van uw account gaat door op de link te klikken in de mail die u bij uw registratie op dit forum hebt ontvangen.

Overigens kan ik u ook aangeven waarom u geen korting hebt ontvangen toen u voor de ochtendspits op pad ging: met het oude Voordeelurenabonnement krijgt u alleen korting in de Voordeeluren, niet in de Daluren. Het verschil is enigszins subtiel, maar onder meer dat de periode van 4.00 tot 6.30 uur op werkdagen 's ochtends wel tot de Daluren behoort, maar niet tot de Voordeeluren. Zie ook deze pagina.

Voor de ochtendspits met korting reizen kan alleen met een van de nieuwe abonnementen die zijn geïntroduceerd in augustus 2011, op het moment dat het Voordeelurenabonnement niet meer te koop werd aangeboden voor nieuwe klanten.

Reageer