beantwoord

Vraag over het verplaatsen van een bericht door een NS moderator naar het juiste forum.

• 19 juni 2014
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heb jij de mogelijkheid om bijdragen (in een lange thread,) die bij een verkeerd voorwerp staan (bijvoorbeeld "Welkom" (19 juni 11:04) te verplaatsen naar een ander forum, (bijvoorbeeld: "Overige producten) waar de vraag beter het onderwerp dekt?

Ha, welkom op het NS Serviceforum! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we mekaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier! hallo ik heb mijn fiets gister 18-06-2014 woensdag heb ik hem in de bewaakte fiets stalling gezet in weert ik kreeg een kaartje en die moest ik inleveren als ik hem kwam ophalen maar ik ben het kaartje gister kwijt geraakt ik weet elk detail van de fiets kunt u mij mischien helpen want volgens die man kreeg ik hem niet mee zomder het gele kaartje waar een nummer op stond want die kaartje moest aan de ns worden gegeven

Beste OV gebruiker, graag wil ik je adviseren om even contact op te nemen met NS Fiets via 0900-343 87 55. Zij kunnen voor je uitzoeken wat je nu kunt doen.
icon

Beste antwoord door Herman NS 20 juni 2014, 08:41

Beste Michiel,

Het is niet mogelijk om een enkel bericht te verplaatsen naar een ander forum. In dat geval zullen wij verwijzen naar het correcte forum of een we zullen het complete topic naar een ander forum verplaatsen.

Dit topic heb ik naar het forum 'off topic' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Michiel,

Het is niet mogelijk om een enkel bericht te verplaatsen naar een ander forum. In dat geval zullen wij verwijzen naar het correcte forum of een we zullen het complete topic naar een ander forum verplaatsen.

Dit topic heb ik naar het forum 'off topic' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer