Vraag over OV-chip palen

• 18 januari 2017
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Beste NS-medewerkers,

Een vriend en ik willen erg graag als OV-chip paal verkleed gaan met carnaval! We vroegen ons af of jullie eventueel nog iets van materiaal hebben (stickers van het incheck embleempje, of eventueel zelfs een oude kapotte paal). Met een beetje hulp kunnen jullie onze carnaval onvergeetbaar maken.

Ideen of suggesties zijn natuurlijk ook altijd van harte welkom!

Groetjes,

Pepijn & Joost

Pepijn

3 reacties

Hallo pepijn_ernst. Welkom op ons Serviceforum.

Wat een geniaal idee hebben Joost en jij bedacht voor carnaval.

Ik moet je helaas wel teleurstellen. OV-chipkaartpaalkostuums hebben we niet. De paaltjes en overig materiaal is in beheer van de maker van de paaltjes: Thales.

Ik raad je ook aan om je vraag te stellen bij TLS, de maker en de beheerder van de OV-chipkaart.

Succes met het maken van jullie kostuums en vergeet niet met ons een foto te delen van het resultaat!
Reputatie 5
Badge
Het klinkt als een leuk idee, maar een paal is behoorlijk smal. Waarom ga je niet zelf een paal maken van karton waar je in past? ;)

Dat is juist een leuke uitdaging. Twee lampjes erop die rood en groen kunnen kleuren. Misschien een tablet met een simpele app die het display imiteert welke je met een knop van binnenuit kan aansturen. (Goede reis/ inchecken niet mogelijk).

En ding is zeker, je staat met carnaval niet voor paal, of wel weer misschien 😉.
haha een tablet met carnaval:O! dat kan alleen maar fout gaan. De openingszin in & uitchecken daar doen we het vooral voor! Dankjewel voor de reacties we gaan even contact leggen met TLS!

Reageer